21 Mayıs 2013 Salı

van gog alive... çerçeve yok içindesin...

annem gençlik yıllarını Hollanda'da kaldığından dolayı (tam 16yıl) müthiş bir hayranlık var bende Hollanda'ya karşı. bu hayranlığım sadece gezilecek yerleride içermiyor...
Vincent Van Gogh hayranıyım...
Van Gogh alive sergisini duyduğumda deliye dönmüştüm. hemen gidip görmem lazımdı. tabiiki eczanede çalıştığım için (sergiyi bir ilaç firması Türkiye'ye getirmişti) bedava bilet buldum ve gittim:) gidebildiğimde serginin son günüydü yoksa birkaç kez daha kesinlikle giderdim...
muhteşemdi...
insan içeriye girip hiç bir şey düşünmeden 3 saat dalabilirmi ?
bana öyle oldu...
içeriye bir girdim bir yer bulup oturdum ve saatlerce baktım.
resimlerin, müziğin, kendisine ait olan sözlerin içinde kayboldum...
öylesine etkilendim ki...
kelimeler kifayetsiz kalıyor...
hani derler ya birazda ruhum doysun o gün bunu hissettim...
sergiden örnekler :
benim en sevdiğim resimlerindendir




 o kadar hayran olmama rağmen bu kelebek resmini ilk orada görmüştüm vuruldum tabiiki:)
bunlar benim çektiğim kareler. ailem gelemediği için 3 saatin sonunda uyanıp onlar için fotoğraf çektim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link