30 Mayıs 2013 Perşembe

mutluluk...

küçük şeylerden mutlu olmayan insanlar var. bunlar hayatlarında saf mutluluğu bulamayacaklarına inandığım kişiler. hep daha fazlasını isterler hiç bir şeyden memnun kalmazlar. sen istediğin kadar optimist ol bu kişilerin yanında sen bile pesimist olabilirsin.
bazı şeyleri akışına bırakmak lazım yoksa sinirlenebiliyorsun, yoruluyorsun.
örneğin arabadayız : ay 5 durak var 4 kaldı he 3 aaa... bir yere kadar.
yahu bırak akışına hayatını neden böyle anlamsız şeylere bağlıyorsun elbet varıcaksın oraya.
tak kulaklığını veya al eline kitabını ohh yolculuğun keyfini çıkar.
bende bazen pesimist oluyorum mesala gece telefon geldiğinde hemen kötü şey düşünürüm ama her arayış öyle değildirki canım diyerek yendim bunu. bence herkes kötü huylarını görüp değiştirebilir.
ben herşeyi toz pembe görün demiyorum ama olduğundanda fazla karartmayın bence...


bazı insanlar tanıyorum. hediyeleri parayla ölçen. küçük şeylerden asla mutlu olmayan. oldum olası gıcık olmuşumdur. en pahalı hediyeleri onlar alırlar ama o insana hitap ediyormu hiç bakmazlar.
hediye alırken parasına asla önem vermem önemli olan karşı tarafın beğenmesidir.
bana hediye geldiğindede aynışey geçerli hatta benim sevebileceğim bir şey olsun daha bile fazla sevinirim.çünkü beni düşünmüştür benim için yapmıştır belki bu hediyeler beni daha çok mutlu eder bana özeldir.kendimi özel hissettirir!!!

birde bir insanı anlamak çok önemli bu hayatta.
empati kurmak!!!
ben bunu başarabildiğime inanıyorum.
bir yere gidiyorsunuz hep beraber sen fazla beğenmesende (ki zevkler kişiden kişiye değişir) eğer karşındaki mutluysa sende mutlu gibi yap ne çıkar. bir nevi karşı tarafa saygı duymaktır.
o anda beğenmediğini belli edersen o kişininde huzuru kaçabilir veya sen zevk almıyorsun diye gidelim diyebilir.
yalan söyleme!!! beğenmediysen bile ''ben pek fazla beğenmedim'' de en azından. ''bu ne böyle'' gibi kelimeleri kullanma yeter :)
yada şöyle : zevk almadıysan birlikte gittiğin insanı seviyorsundur kesin (ki onunla birlikte gitmişsin oraya) ona bak onun mutluluğundan zevk al :)
böyle bakarsan olaylara herşey değişir...

bu hayatta önemli olan mutlu olmak :)
herşeyle herkesle , bütün kötülüklerle bile mutlu olmayı başarabilmek :)

annemle babam beni böyle yetiştirdiler neyseki!!!
SONSUZ TEŞEKKÜRLER :):):):):):):):):):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link