29 Mayıs 2013 Çarşamba

romantik filmler böyle daha romantik... :)

tam bir film manyağıyım.
nerede bir film görsem eski, yeni, fransız, italyan, türk, amerikan ayırt etmeden izlerim.
artarda 4 film izlemişliğim var. sinema eleştirmenlerine göre bu rakam küçükte olsa bizim için fazla bile.
sadece bu kış pek fazla takip edemedim pek izleyemedim ama yakında telafisi olucaktır bu durumun !!!
duyrulur sevgilime!!!
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
( ki kendisi şahsına münhasır film izlemeyi pek sevmez.dizi manyağıdır o. ama benim için sevmeye başlıyor tabii filmleri )
















geçen gün internette gezinirken bu resmi gördüm. ayyyy bayıldım resmen :)
şöyle bir yerde film izlemek kim istemez.
sorarım sizlere!
sinema gibi :)))
böyle bir yer olsa film izleyeceğimiz abarmıyorum hergün olmasada 2-3 günde bir gider izlerim.

artık benim hayallerimin arasında bu resim.
evim olursa bir gün bahçeli bunu yapmak isterim.
düşünsenize bahçenizde dev bir ekran yapmışsınız , böyle yatılası minderler (ki bu çook güzel) ,
yanınızda kocaman mısır tabağı ama ben bunun yerine kiloluk dondurmaları tercih ederim malum ses yapmasın film izlerken ,
çook güzel bir ışıklandırma...
eğer sevgilinle ise mum ışığıda güzel olur...
süper bir şey değilmi yaa :))))
şahsen bana böyle süpriz yapılsa çok beğenirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link