28 Mayıs 2013 Salı

doğal güzellik

özüme sözüme döndüm
doğruyu yanlışı gördüm
can çıkmamış yerinden
aslan gibi geri döndüm!!!

güzel olmak göreceli bir kavramdır. lakin bakımlı olmak öyle değil. her daim bakımlı olucaksın!!!
bunu karşı tarafı etkilemek için değil kendin için yapıcaksın. özgüvenin tam olsun!!!
bakımlı olmaktan kastım çoğu kızın yaptığı gibi full makyaj dolaşmak değil. maalesef böyle sadece kokoş olunuyor.
ben yaklaşık 5 yıl kadar hiç kendime bakmadım böyle bir kötü dönemden geçtim. yakın çevrem ve arkadaşlarım ne oldu sana neden böylesin eski haline dönsene deyip duruyorlardı. o dönem hiçbirşeyim düzgün gitmiyordu bir nevi depresyon diyebiliriz.
şimdi özüme dönüyorum :)
herşeyden önce kilo vermeyle başladım işe. 10 kilo gitti spor ve diyetle geriye vermem gereken 10 kilo daha kaldı. sevgilimin yanında kilolu gözüküyorum hala :)
vücuduma eskiden olduğu gibi bebe yağı ile yağlıyorum her banyodan sonra.
sabahları yüzümü sade soda ile yıkıyorum ve doğal tonic olan gül suyunu sürüyorum. daha sonrada kimyasal ama güneş ışınlarından korunmak için 50+ güneş kremimi sürüyorum yüzüme.
parfümüme uygun vücut kremini ve vucut spreyimide sıkıp dışarı çıkıyorum. bütün gün misler gibi kokuyorum :)
eskiden dünya kadar para verip yok selülit kremi yok sıkılaştırıcı alırdım. oysaki bu kimyasallara hiç gerek yok ve çok sakıncalı bence. zaten yeteri kadar gıdalarımızdan zehir alıyoruz birde güzelleşmek için bunları yapmaya hiç gerek yok.
herşeyin doğalı güzeldir. makyajda bizi güzel gösterebilir ama önemli olan doğal güzelliktir. makyajsızda güzel olabilmektir.

hiçbirşey yataktan kalktığın andaki güzelliğinle karşılaştırılamaz.
artık kendimi daha güzel hissediyorum.
çünkü bakımlı
doğal
veeee
mutluyum:)

2 yorum:

bunlarada bakın :)

link