5 Kasım 2013 Salı

yazan paçozzz sevgilin :)

bakımsızlığa tahammülü olmayan sevgilim benim :*
arada 1 gün bile olsun saçımı yıkamadan dağınık çıkayım yada işe geç kalmışım 2-3 dakikada üstüme ne bulursam geçireyim hemen ''paçozzz sevgilim'' kelimesi yapışıyor suratıma :)
aslında bu hoşumada gidiyor :)

benim devamlı bakımlı ve güzel gözükmemi isteyen bir sevgilim var...
''güzel bir sevgilim var ama inatla kendini çirkinleştirmeye çalışıyorsun'' diyor bana.
haklı sevgilim ne diyebilirimki...
bazen gerçekten kendimi 40 yaşında gibi yapıyorum. ne saç , ne makyaj , ne giyim , ne bakım ...
ve hep bir bahanem oluyor. geç kalktım , erken uyanamıyorum gibi.
sevgilim sana blogumu okuyanların önünde söz veriyorum tek bir gün bile (hasta olduğum zamanlar hariç) beni bakımsız göremiyeceksin !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link