14 Kasım 2013 Perşembe

aslancık yüzünden çookk ağladım...

bir küçücük aslancık varmış
bir küçücük aslancık varmış
çöllerde hop hop hoplar oynarmış
çöllerde hop hop hoplar oynarmış
babası onu çok severmiş
babası onu çok severmiş
sen benim ca ca canımsın dermiş
sen benim ca ca canımsın dermiş
aslan baba harpte vurulmuş
aslan baba harpte vurulmuş
küçükte çö çö çölden kovulmuş
küçükte çö çö çölden kovulmuş
hikayenin sonu pek hoşmuş
hikayenin sonu pek hoşmuş
söylemem sö sö söylemem hoşmuş
söylemem sö sö söylemem hoşmuş
annemin bana söylediği , küçücük yüreğimle dayanamayıp ağladığım , benim ağlamama kıyamayıp anneminde ağladığı çocuk şarkısı. aslında ağlamama rağmen çocukken sevdiğim annemden ısrarla istediğim bir şarkıydı bu.
ama böyle çocuk şarkısımı olur...
çocukları bunalıma sürükleyen bir şarkı bence.
başlangıcı güzel çöllerde hop hop oynayan bir yavru aslancık var ve babası onu çok seviyor. aslında burada bile bir acı var. çünkü aslancığımızın annesi yok !
sonra babası birden harbe gidiyor ve ölüyor. bu yetmezmiş gibi birde aslancığı çölden kovuyorlar.
ben şarkının bu bölümünde sesimle hıçkıra hıçkıra ağlardım...
sonu ise çok anlamsız
hikayenin sonu çok hoş ama söylenmiyor...
gelde meraktan çatlama şimdi sonu ne oldu acaba diye.
bunalım...
bu çocuk şarkısının çocuklara verdiği alt mesaj bu hayatta her şey olur ama hikayeler güzel biter mi acaba ?

2 yorum:

  1. şarkıyı yeni duydum
    sonunda ne olmuş ben de merak ettim şimdii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa meraklardayim valla ;)
      Huzursuz bir sarki ;)

      Sil

bunlarada bakın :)

link