15 Kasım 2013 Cuma

o eski halimden eser yok şimdi...

acilen zayıflamam gerek !!!
bunun düğünü var , kınası var , nişanı var , sözü var , istemesi var , tanışması var...
var oğlu var...
bunlarda tombul tombul olmak istemiyorum.
ya Allah'ım ne olur yardım et bana şu gırtlağımı tutayım artık !!!

şuna kesin eminimki rejime başladığımda kesinlikle pazartesi başlamayacağım. resmen uğursuz geliyor. sporada birden yüklenmemek lazım yoksa bıkıyorsun ve bir daha yapmıyorsun. pilatese yine başlıyım hem bu sefer saatleride güzel ayarlarım çünkü kış döneminde eczane 18:00 kapanıyor. hemen eve gidip bir çorba içsem veya bir salata yesem 18:30 da başlasam platese saat 20:30 da sporumda bitmiş olur. böylece eğer sevgilimle cafeye gideceksek hazırlanma zamanımda kalır :)

evet evet kesin yarın başlıyorum !
şans dileyin bana !
annemede söyleyim bari bir dua okusun. kabul olur inşallah !
geçen gün sevgilime lise 1 veya 2 tam hatırlayamıyorum resmimi gösterdim. uzun bir müddet resimden gözünü alamadı sonrada ''hayatım bu ne ya çok güzelsin , böyle bir güzelliği görsem kesinlikle unutmazdım , hemen asılırdım sana sen istemesende naz yapsanda bırakmazdım peşini'' diye söyledi. bu çok hoşuma gitti ama bir o kadarda üzüldüm. çünkü artık öyle görünmüyorum vücudum baya değişti o resimden şimdiki haline en az 15 kilo fark vardır ( bu fark 14 kilo vermiş halimle yani toplamda 30 kilo ). tabii ben ''neden öyle diyorsun deyince'' o da ''hayatım ama çok güzelsin orada gerçi senin kalbinin güzelliği yeter ben seni böyle sevdim ve sevicem sevgilim'' diye işi tatlıya bağladı ama yinede zayıflamak , eski haline dönmek için çıldıran bana biraz dokundu.
bir recep ivedik'e gönderişte bulunasım geldi.
''ben dış görüntüyede biraz önem veririm kadında, haa ruh güzelliğim iyi diyorsan onu bilemem , ama gelgelelim ruhlar alemindede yaşamıyoruz''
dimi efendim görüntümüz de süper olsun :)

şu kiloları sırf sevgilim öyle dedi diye değil , kendimi öyle görmek istediğim için çok istiyorum. kendime bu halimle hiç birşey yakıştıramıyorum illa bir yerimden löp löp yağ fışkırıyor :(
destekleriniz ve dualarınız benimle olsun...

4 yorum:

  1. Karar ver yeter canım...bende bir on kilo verirsem 36 beden olacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ya...
      15 kiloyu bir versem nasıl sevinicem :)

      Sil
  2. valal ben güya rejimdeyim ama bozulmalar oluyr bakalım bir hafta sonra tartılıcam gram vermişmiyim:))))fazla değil 5kilo versem yeticek hamilelikten kalanları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pilates yap bak güzel sıkılaştırıyor...
      gerçi yap demesi kolay , kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş :)
      hadi bakalım hepimiz birbirimizi gaza getirelim zayıflayalım :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link