16 Kasım 2013 Cumartesi

düşlerimiz , düşlediğimiz şey bir melek ikimiz için gönderilen...

küçükken annemi bir sözümle çok kırmışım !
ben köyde büyüdüm ve köylerde bilirsiniz 20 yaşından sonra evlenenler için evde kalmış diyorlardı o zamanlar. herkes 18 de evlenip 19'unda ilk çocuklarını kucaklarına alırlarmış. benim annem 26 yaşında evlenmiş 27 yaşında ben dünyaya gelmişim. anaokuluna başladığımda bir gün anneme ''anne sen diğer annelerden çok yaşlısın'' demişim. annem çok üzülmüş. canım annem benim ***
geçenlerde bu konu aklıma geldi ve anneme sordum ''o zamanlar ahmı ettin bana'' çünkü hemen hemen eğer sevgilimle istediklerimiz zamanında olursa (Allah izin verirse) bende annem yaşlarında evlenip çoluk çocuğa karışıcam.
genç anne olmak çok isterdim...
ama o fırsat elimden uçup gitti.
gençlikten kastım 21-24 yaş arası yoksa hala gencim canım :) alt tarafı 26 yaşındayım daha. bir doktor söylemişti ideal doğum yaşı 21-24 diye belkide ondan etkilenmişimdir. neyse geç olsun güç olmasın dimi .
inşallah o güzel duygu bana da nasip olur biranönce :)
sevgilimle hayalini kurunca bile bir hoş oluyor :)
bazen geceleri o sırtını dönüyor çocuğa bakmıyor uykusuz olduğu için , bazen beni uyandırmaya kıyamıyor o uyutmaya çalışıyor...
ikimiz açıyoruz bezini altını kirletiği zaman...
kimi zaman bebek bana çekiyor sadece uyku problemi var ama çok uysal...
kimi zamanda sevgilime çekiyor huysuz... huzursuz...
bebeğimizi ben götürüyorum müzelere , sergilere...
sevdiğim ise götürüyor maçlara fanatik galatasaraylı yetiştirecek ya...

bazen erkek oluyor bebek  , bazen kız...
ama çoğu zaman düşlediğimiz şey ikizimiz oluyor...
düşlerimiz , düşlediğimiz şey bir melek ikimiz için gönderilen...
hadi bakalım... herşeyin hayırlısı...

2 yorum:

  1. geç ayılmaz ki tatlım
    gayet normal bir yaş aralığı:)
    ah ne tatlı hayalleriniz
    dilerim gerçekleşir
    sevgiler

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link