31 Ekim 2013 Perşembe

annem sevgilime güveniyor...

Güçlü ve dayanıklı bir yapıda olmama rağmen kırılgan ve güçsüz bir ruha sahibim.  Korkak bir yanımda var pek belli etmesemde. Örneğin hala karanlıktan korkarım. Yalnızlık ara ara hoşuma gitsede yalnızlıktan da çok korkarım.
Geçenlerde annemle çeyiz hakkında konuşurken annem birden ağlamaya başladı. Ben haliyle dondum kaldım. Sordum anneme neden ağladığını  annem hem ağladı hem anlattı.
‘’ bana bir şey olursa en azından ortada kalmazsın , gözüm arkada kalmaz. Sevgiline güveniyorum . ama yinede ölmeden önce seni beyaz gelinlikle evinden çıkarken görmek isterim’’ dedi.

Bu o kadar içime oturdu ki anlatamam…
Herhalde her annenin istediği birşeydir kızını gelinlikler içinde mutlu olduğunu görmek. Aslında benden ayrılacağı için çok üzgün ama bir o kadarda mutlu olucak benim mutluluğumla J
Ben küçükken bir hayalim vardı. Gelinliğimi annemin dikmesi  J
Annem modalisttir. Buna dayanarak hayal kurmuştum J gerçi annem kızım ben gelnlik daha önce hiç dikmedim , gelinlik zordur desede ben hep direnmiştim.  Anneciğim en azından süslemelerini sen yap derdim…


Gelinliğim ne olur bilinmez ama dilerim annem beni  bembeyaz gelinlik içinde mutlu görür…

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link