13 Kasım 2013 Çarşamba

romeo & juliet öldü :(

bu sabah sevgilimden gelen telefona çok üzüldüm !
sevgilime bir kavgamızdan sonra sevimlilik babında aldığım balıklarımızdan son kalan romeo da öldü :(
juliet zaten sadece 2 hafta dayanabilmişti. romeo yu yaşatmak için neler yapmadıkki. balık vitaminleri , özel yıkamalar filan...
tam iki ay özel bakımdaydı buraya kadarmış...

sevgilim bana birgün bir hayalini anlatmıştı. büyük bir akvaryum içinde balıklar , onları seyrederken huzurlu olursun , sinir stres kalmaz demişti. bu benim aklımın bir köşesinde kaldı.
vee birgün elimde poşet içinde iki adet turuncu japon balıklarla ona sürpriz yaptım !
ikimize güzel bakmasını söyledim , sevgilimde Allah için elinden gelenin fazlasını yaptı balıklarımız için.
nasıl sevindi bu sürprize :)
hemen gitti onlara güzel bir fanus aldı.
içine fanatikliğinden dolayı sarı kırmızı taşlar buldu , bu taşlarla süsledi fanusu. balıklarımızıda galatasaylı yaptı anlıyacağınız :)
lokantaya her gelen müşterinin ilgisini çekti !
fanatik galatasaraylı olduğunu bilenler ''balıklarınıdamı cimbomlu yaptın'' dediler , çocuklar ''aaa balık ne güzel'' diye sevdiler. balıkların adlarını soranlar birazda olsa aşkımıza tanıklık ettiler :)

ne yazıkki bugün itibariyle romeo ve juliet imiz yok :(
bir saksıya gömdük onları...
sonlarıda adlarına benzedi maalesef :(
sizi sevdim romeo ve juliet
benim küçük , turuncu , adları güzel balıklarım...

8 yorum:

  1. Kıyamam Romeo ve Jüliet'e:(( Çocukken kardeşimin balıkları vardı, öldükçe annem yenisini alıp koyardı üzülmesin diye :)) Romeo ve Jüliet bitmiş gitmiş ama aşkınız çok uzun ömürlü olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuğunun üzülmesini istemediği için anneniz doğru olanı yapmış :)
      çok teşekkürler inşallah çok uzun ömürlü olur...
      blogunuzu çok beğendim bu arada takipe aldım tekrar teşekkürler :)

      Sil
  2. merhaba:)
    ben de blogunuzu çok beğendim
    balıklara çok üzüldümm..
    hep görüşmek dileğiyle..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel paylaşımlar dilerim...
      sevgiler :)

      Sil
  3. Merhaba ben geldim. Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  4. bi çiçek dikerek yaşatabilirsiniz onlarıı :)))

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link