25 Kasım 2013 Pazartesi

biz kuğulu parktaydık :)

dün sevgilimle her zaman gittiğimiz cafede otururken sevgilimin arkadaşı gelmesiyle hiç planda yokken birden bire kendimizi beylikdüzündeki kuğulu parkta bulduk. anlattıkları gibi güzelmiş. bana daha yeni kısmet oldu buraya gitmek. (yalnız oraya kadar gittim ya nasıl resim çekilmeyi ve çekmeyi unuturum ben! )

maç izlenmesi için ayrı bir bölüm yapmışlar tavanları 4 büyük takımın renkleriyle boyalı tabi birde milli takımın renkleri ile. maç izlemek için sevgilimle birgün buraya geliceğimizinde sözünü kaptım bile heheyt :)
biz kış döneminde gittik. yazları daha kıpır kıpır ve canlı olur :) malumunuz anlıyacağınız üzere park içinde bulunan göletlerde kuğularda gezinmekte... düşünsenize yaz hava sımsıcacık , sevgilinizle yapılacak bir kahvaltı hımmmm... düşüncesi bile içimi ısıttı :) şimdi sabırsız ben yaza kadar nasıl sabredeceğim :)
buraya gitmek için araban olucak özellikle akşam gitmek istersen . bizde zaten o yüzden böyle yerlere pek gidemiyoruz. ya araba lazım yada arabalı arkadaş :)
fiyatları ise bir cafe & lokanta için makul fiyatlar çok uçuk değil. örneğin ben waffle yedim 10tl idi. ayyy birde güzeldi yine olsada yesem :) duydum sesinizi sen hala ye ye bide kilo vereceksin he diyorsunuz dimi... ama ne yapayım güzeldi yedim işte :):):)
eğer sizinde fırsatınız olursa
ne bileyim
baş başa yemek,
arkadaşlarla sohbet,
maç izlemek
için bir uğrayın derim :)
şu görüntüye bayıldım...
sevgilim birde yaz için söz alabilirmiyim :)
bu arada sohbet muhabbet şahaneydi eee ortamda farklı olunca ...

6 yorum:

  1. Evet gercekten guzel bir yer :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar guzel olmus herkes ıcın dusunulmus bır yer bu en superı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım güzel bir yer bir de yazın görmek lazım dahada güzel oluyordur...

      Sil

bunlarada bakın :)

link