9 Kasım 2013 Cumartesi

offff offfff ...

bugün 9 kasım !!!
biliyorum iddiaya girmiştim ama başaramadım :(
kilo pek fazla veremedim. ilk 13 gün süper geçti ama sonrası yorgunluk yılgınlık netice pek başarılı olamadım.
yarın bir daha başlamak istiyorum umarım bu sefer başarılı olurum !!!
bir adamakıllı başlasam 59 kiloya inene kadar hiç bozmıcam ama dayanamıyorum çikolataya ...
sevilmeyecek şey mi ama ?
çikolata yemezsem resmen krizlere giriyorum. o gün suratımdan düşen binparça. herkese saldıracak kadar sinirli oluyorum maalesef.
hani insanlar nasıl ki sigara bırakmak için bu kadar zorlanıyorsa bende sanırım bu çikolatayı bırakmak beni o kadar zorlayacak :(
tamamen bırakmasamda insan gibi yesem kafi...
ya gerçekten bende artık vücudumdan iğrenerek değilde severek dolaşmak istiyorum.
her giydiğim kıyafet yakışsın istiyorum. göbeğim yüzünden sevdiğim kıyafetleri giyememek iğrenç bir duygu :(

çikolata yerken çok mutluyum ama
sonunda kilolar gitmiyor ya offf offff...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link