23 Kasım 2013 Cumartesi

annemin doğumgünüsü :)

 
ayın 20 sinde annemin doğum günüydü. farklı bir kutlama yapıyımdedim , bazı şeyler Hollanda tarzında olsun istedim.
işe ilk olarak annemin favori rengi olan mor pastadan başladım. yuvarlak bir pasta yaptım üstü için şeker hamurunu kırmızı ve maviyi karıştırarak mor rengine ulaştım. bu mor rengi şeker hamuruyla pastamızı kapladım. üstünü yıldız ve kalplerle doldurdum :)
ikinci iş olarakta hollanda usulü cheddar soslu patates kızartması yaptım. bunu servis etmek içinde kırtasiyeden aldığım mor renkteki kartonları külah şekli vererek servisimi yaptım.
üçüncü ise milföylü bir tatlı. milföyün içine çokokrem sürüyorsunuz ve üstüne marshmallowları küçük küçük kesip koyuyorsunuz. milföyleri kapatıp fırına verdiğinizde muhteşem bir lezzet sizleri bekliyor :)
bu milföylü tatlıyı , tatlımı tatlı olan yiğenimle beraber yaptık. taktık mutfak önlüklerimizi başladık tatlımızı yapmaya. nasıl hevesli bir görseniz oda yardım ediyormuş diye. ben bıçağı bırakıyorum bir dönüyorumki o almış , milföyü katlıyorum o götürüp tepsiye diziyor...
zevkli bir mutfak paylaşımı oldu tatlışımla :)
birde hollanda temasına uygun hollanda şekeri (drop) aldım. Türkiye'de maalesef sadece 1 çeşidi bulunuyor :( çok lezizdir :)
bunların hepsini annem görünce çok beğendi :)
eee tabi buda beni çok çok mutlu etti :):):)

azcık bir kaba koyup sevgilimin tatması için götürdüm. arkadaşlarınla birlikte oturuyorlardı. hepsi yemişler ve onlarda beğenmişler. ilk önce pateteslere gömülmüşler sonra bir güzel pastaya , yalnız milföyleri börek zannedip en sona bırakmışlar. hepsi ağızlarına atıp afiyetle yerken tatlı olduğunu görmüşler :) bana anlatışları çok komikti :)

biz olsak anlardık dimi ama :)

4 yorum:

  1. Annenin doğum günü kutlu olsun arwenciğimm:)
    ne güzel şeyler hazırlamışsın hayran kaldım, ellerine sağlık
    nefis gözüküyor hepsii, denemeliyim ben de:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :)
      bencede denemelisin tatları güzel oluyor :)

      Sil

  2. Merhabalar,
    Nice mutlu yıllara canım. Bloğunu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolsın:)
      ben zaten takipteydim seni seldacım :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link