11 Kasım 2013 Pazartesi

salon bize dar gelir :)

9 kasımda sevgilimin kardeşi gibi sevdiği arkadaşının (doğal olarak benimde arkadaşım) düğünü vardı. sevgilimle çift olarak ilk defa bir düğüne katıldık. biraz heyecanlıydık haliyle.
o güne gelince...
akşama kadar hala ne giyeceğime karar veremedim. akşam üstü makyajımı yaptım sonra kırık fönümü çektirdim ve eve geldim. evde ne giyeceğime son dakika karar verip hazırlandım. sevgilim geldi aldı beni. kapıyı açtığımda karşımda fiyakalı bir damat duruyordu o an !
damat o olmasada benim damadımda nasıl olsa :*
düğünde takı faslı bittikten sonra dans müziği çaldı. sevgilim biraz utansada tüm tanıdık gözlerin arasında dans etmeye kaldırdı beni:)
açılış dansını biz yaptık :)

yerimize oturduktan sonra ''hayatım ben artık oynamam'' diyen sevgilimi düğünün ilerleyen saatlerinde pistten alamadım. hatta bir ara pist dar geldi bulunduğumuz yerde ayağa kalkıp oynadık yok yok bayaa döktürdük :)
o kadar sevimliydi ki :)
o kadar sevimliydik ki :)
sevgilimin eğlenceli olması çok hoşuma gidiyor :):):)

güzel bir düğün oldu , güldük , coştuk , eğlendik , oynadık...
eee darısı bizim başımıza artık :)

2 yorum:

bunlarada bakın :)

link