20 Haziran 2014 Cuma

= wax museum =


bal mumu heykel müzesine çok uzun zamandır gitmek istiyordumki nihayet kısmet oldu.
içeri girdiğimizde hemen bir bayan yanımıza geldi ve içerideki yabancılar gittiğinde bize sunum yapacağını o zamana kadar dolaşmamızı söyledi. sevgilimle birlikte o zamanı değerlendirmek için hem gezdik hemde fotoğraf çekildik.
yabancılar gitti ve sıra sunumlu gezmeye geldi.
çok tatlı bir bayandı jale kuşhan.
bize hiç sıkılmadan , bıkmadan bir sürü ayrıntı vererek sunumu yaptı.

fatih sultan mehmet
istanbul ' un fatihi
yanındada benim padişah torunu sevgilim :)
burunlar tıpatıp aynı valla :)
mimar sinan
koca mimar sinan
şeyh şamil
imam şamil
kuzey kafkasyanın dini önderi
kafkas kartalı
babamın çok sevdiği bir önder. bana küçükken hep anlatırdı. hatta o zamanlar bir kuş almıştık babam adını şeyh şamil koymuştu. lütfen bunu bir saygısızlık olarak algılamayın rica ediyorum.
resim çekildiğimiz sıradada gözlerimdeki yaşları tutamadım :( tabii sevgilimde tutamadı beni öyle görünce :(
 kanuni sultan süleyman
sultanım çok yaşa...
emrinize amadeyim...
ben sizin kulunuzum sultanım...
hürrem sultan
haseki hürrem sultan
kanuni sultan süleyman ' ın nikahlı karısı
sarayda ilk nikah kıydıran kadın
kadınların efendisi...
sevgilimde hemen aldatıvermiş beni :)
timurlenk
büyük timur imparatorluğunun kurucusu
müzedeki çoğu balmumu bir resme göre yapılmış ama timurlenk in seneler önce mezarı açılmış ve artık bilgisayarda et yerleştirme gibi programlar kullanıldığından %99 timurlenk böyle gözükmekteydi denebiliyormuş.
atatürk
mustafa kemal atatürk
büyük hakan
ulu önder
türkiye cumhuriyeti ' nin kurucusu

sevgilimin asıl mesleği olan elektirikçiliğe karşı koyamadı :)
 balmumu bile olsa elektirikçiliği :)
casanova :)
ünlü çapkın
sevgilimde hava yapıyor sen mi ? ben mi ? diye
chevalier d'eon
erkek olarak krala çalışırken kralın emri üzerine kadın kılığına girip kadınlar arasındaki dedikoduları öğrenmek için casusluk yapmıştır.
fakat kadınlığa çok alıştığı için geri kalan yaşamını kadın olarak geçirildiği tahmin edilirmiş.
napoleon bonaparte
napolyon
fransa imparatoru
para para para :) :) :)

sunum yapan bayan son bölüme girdiğimizde bize ''içerdeki balmumlarını elleyemiyorsunuz ama bu bölümdekiler incelemeniz için yapıldı'' dedi. ben meraklı melehat hepsini elliyorum tabii. 3. eli ellediğimde el beni bir yakaladı akabinde bende bir çığlık ! yaklaşık 5 dk benim bu halime güldüler :):):)
 bunlarda maskeli hallerimiz :)

kesinlikle gidip görülesi bir yer !!!
gözler nakil alımış , kirpikler saçlar teker teker işlenmiş. o yüzden kesinlkle çok canlı duruyorlar.
lakin siz siz olun her eli ellemeyin :) :) :)

4 yorum:

  1. çok tatlı bir gün geçirdiğiniz her karede belli :) gidip görülesi bir yer olduğunu hayrkırıyor resimler sanki :)

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link