30 Haziran 2014 Pazartesi

shakespeare müzikali

shakespeare müzikali
şekspir müzikali 7


bütün dünya bir sahnedir
ve
kadın erkek
ancak birer oyuncu


beklediğimden farklı bir oyun izledim.
fakat olağan üstü buldum.
haluk bilginer ' in oyunculuğuna diyecek söz yok. yanındaki 4 bayan oyuncuyada bayıldım.
tuğçe karaoğlan,
evrim alasya,
selen öztürk,
zeynep alkaya
hepiniz süperdiniz.


eğer sizde benim gibi oyuna gidemediyseniz dvd yi alıp mutlaka izlemelisiniz.
müzikallere teşfik olsun ...
yeni yeni yeşermeye başladığı bu zamanlarda...

shakespeare ' i bildiğimi düşünürdüm ama bu dvdyi izledikten sonra yanıldığımı anladım. daha duymadığım nice sözleri varmış. eskiden okuduklarımı tekrar okuyacağım ve evimde eksik olan tüm eserlerinide temin edeceğim daha iyi kavramak için.

shakespeare candır ...

Vazgeçtim bu dünyadan, dünyamdan geçtim ama, 
Seni yalnız komak var, o koyuyor adama. 

shakespeare candır ...

4 yorum:

  1. Dvd varsa mutlaka alırım :)
    Teşekkür ederim canım bilmiyordum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim ;)
      Dvd var mutlaka izlemelisin...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ayy özür dilerim ben uzun zamandır giremedim ve görmedim hemen bakıyorum biraz geç oldu ama :(

      Sil

bunlarada bakın :)

link