24 Haziran 2014 Salı

hayatımın geçen seneki doğum günü :)

geçen sene bütün arkadaşlarımızla birlikte kutladık aşkımın doğum gününü :)
ben nöbetçiydim eczanede. nöbetim bitene kadar sevgilim arkadaşlarınla kutladı ben anca nöbetim bitince aralarına katılabildim. eee pasta bende bensiz doğum günümü olur canım :) :) :)

geçen sene iki gün kutladık sevgilimle doğumgününü. bir o gün arkadaşlarımızla birlikte birde 1 gün önce istanbulda yalnız başımıza dolaşarak :)

dışarı çıktık , güzel güzel kutlamaya doğum gününü.
yanıma ufacık bir pasta aldım. akşam evde uğraştım ufacık güzel bir pasta yaptım.
ilk pasta deneyimim bu kadar oldu tabii :)
çirkin bir görüntü ama tadı yerinde :)

sevgilim karadayıyı çok seviyordu . bende düşündüm orada doğumgününü kutlarsa çok sevinir diye.
sürpriz bir şekilde oraya götürdüm onu. ne kadar mutlu oldu anlatamam :)
ben onun feridesiyim ya bende eski zaman gibi giydim puantiyeli bir elbise ...
müthiş bir gündü !


sonrada gezinti işte :)
çengelköy , üsküdar , fetih paşa korusu ...


 fanatik galatasaraylı sevgilimin sarı-kırmızı çiçeklerini koruda bulduk :)
ertesi günkü doğum günü ise ;

sevgilimin çok sevdiği araba olan lamborghini gallardo pastasını görünce ağzı kulaklarındaydı.
hayatım bunu nasıl yaptın ?
çok güzel bu !
dedi hep :)
eee tabi benimde ağzım kulaklarımda :)
içinide sarı-kırmızı yaptım yine.
ee tabi hediyeler bununla kalmıyor ...

lamborghini gallardonun oyuncağı ( gerçeğini alcak param yok )
birde galatasaray amblemli çaya düşkün sevgilim için çay keyfi :)
hala ara ara arabasınla keyif sürüyor :)
çok güzel bir doğum günüydü :)
nice yaşlara sevgilim :)

4 yorum:

  1. Nice birlikte geçireceğiniz yıllara :)

    YanıtlaSil
  2. ayyyyy çok çok sevdim yaaa. neler yapmışsın ama. bi kere minik pasta yapman ne hoş ki. araba pasta da. karadayı çekildiği yere gittiniz ha. çengelköy çınaraltı ah ah. du şu koruya gideyim. çok şeker yazıydı fotolar daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) :)
      minik pasta çengelköy çınaraltında mideye afiyetle yendi tabii zar zor yer bulduktan sonra :)
      koruya nisan ayında gitmen tavsiye edilir :)
      yazılarımı sevdiğin için teşekkürler :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link