28 Haziran 2014 Cumartesi

sessiz gemi

bir çok giden memnun ki yerinden
çok seneler geçti çok seneler geçti
dönen yok seferinden

ilk ezberlediğim şiir.
babamın sayesinde , ama babam yokken...

babamın en çok sevdiği şiirmiş. annemden öğrendim bu bilgiyi ve daha o an ezberledim. hala şiiri baştan sona ezbere bilirim , hiç unutmam.

babamı bu kadar çok sevmeme rağmen hakkında çoğu şeyi bilmemem çok garip geliyor. o zamanlar çocuktum neyi sevip neyi sevmediğini kavrayacak yaşlarda değildim. ama insan yinede kendine soruyor nasıl bilmiyorum ya ?
-bana şarkı öğretirdi türk sanat müziği
-trakyalının kanında olduğu için hafiften içerdi
-eski şarkıları dinleyip balkonda beraberce keyif çatardık
-beni çok severdi , hediyeler alırdı.
-asla vurmazdı çok kızdığında 2 , 3 şaplak popoya sadece :)
-güler yüzlüydü ( hiç asık suratlı hatırlamıyorum )
-çok yufka kalpliydi
-hiç kimseye asla bağırmazdı
-sevecendi
-ağlaktı
-bana bisiklet binmeyi öğrettin

babam hakkında hatırladıklarım bunlar.
çok üzücü...

ilk zamanlar sesini hatırlıyordum. şimdi gitgide siliniyor o ses kulaklarımdan :(
Allah'tan resimler varki siması hep tazeleniyor.
bazen acaba şimdi yanımda olsa ne olurdu diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
beni kıskanırmıydı ?
benim gözlerimdeki aşkı görebilirmiydi ?
...
keşke yanımda olsaydın...
hayatımdaki tek keşkem sensin baba...

söz günü yokluğunu o kadar çok hissettim ki...
erkekler kendi aralarında isteme faslına girdiklerinde gözlerim seni aradı. beni verdiklerinde bir yerden çıkıp , sevgilime sarılıp '' kızımı aldın ama sakın üzme '' demeni bekledim. sonrada bana ağlayarak sarılmanı ! ki eminimki ağlardın...

beni affet baba ...
sevgilimle sana gelemedik.
biliyormusun damadının bile aklındasın. damadın seni hiç tanımadan sadece benim anlattıklarımla seviyor seni.
damadın bana '' hayatım ilk babandan istemem lazımdı seni , kötü oldu böyle ilk fırsatta gidelim '' dedi. bu lafı beni çok mutlu etti. ben ona demeden onun bunu düşünmesi benim için çok önemliydi.
en kısa zamanda beni sendende isteyecek babacım !
üzülme tamam mı ?
seni seviyorum
kızın

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bir yarım hep eksik yaşıyorum canım ...

      Sil
  2. Bende çok üzüldüm okuyunca..
    Yaşadıklarını kısa bir süre önce yaşadık..
    Yeğenimde nişanlandı o da senin gibi babasız büyüdü..
    Ayrıca tebrik ediyorum seni..Çok mutlu olursunuz inşaALLAH..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah güzel dileklerin kabul olur...
      yiğeninide ben tebrik ederim mutlu mutlu hayat sürsünler inşallah...
      ayrıyetten başınız sağolsun yiğenini çok iyi anlıyabiliyorum

      Sil
  3. Mekanı cennet olsun. .
    Bir yarım eksik gibi geşlir hep ve o tanıyamamışlık hissi..
    Yüreğine sağlık canım. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım cennettedir...
      bir yarım eksik yaşamaya mecburuz canım onlar için...

      Sil

bunlarada bakın :)

link