21 Haziran 2014 Cumartesi

kendime yazar :)


bloğumu açtığımda ilk yazımı yazmayı sevdiğimi söylemek amaçlı yazmıştım.
böyle bir giriş tercih etmiştim. blogları çok bilmiyordum , hatta takip bile etmiyordum.
bu bilmediğim dünyaya paldır küldür bir dalış yaptım. iyikide yapmışım. eksiklerim olmasına rağmen seviyorum ben bu işi :)

defterimde o kadar çok yazı varki blogta yayımlanmayı bekleyen. evet ben yazmayı seviyorum !
baya böyle bildiğiniz ajandaya güzel kalemlerle , saatin kaç olduğuna aldırmadan yazıyorum. daha sonra bilgisayarımın başına geçtiğimde seçtiğim yazıyı bloğuma aktarıp , birazda resimlerle süsleyip yayınlıyorum :)

bazen dilim daha çok akıcı olsaydı diyorum. umarım yaza yaza düzeltirim dilimide.

yazar olmayı hep hayal etmişimdir. ben yazarım demek çok gurur verici bir şey bence. benim gözüm yoktur öyle koca koca binalarda ceo olmaya. hayallerim bile mütevazidir benim. anca bir yetenekle yapılabilen şeyler yani. yazarlık ve pastacı-kurabiyeci kız olmak :)
ikisinide şu an amatör olarak yapıyorum şükürler olsun ki.
bir diyalogda karşımdaki insana bloğum var demek bana gurur veriyor , birde sosyal medyada yaptığım pasta ve kurabiyelerin beğenilmesi.

bir kitap yazmak istiyorum mesela. yayınlanmasada , hiç kimse okumasada ilerde çocuklarım okur diye annem ve babamın hikayesi sonrada benim ve sevdiceğimin hikayesini.
yalnız bunu için kendimi geliştirmem gerekiyor en azından olayları kurgulamayı öğrenmem lazım , daha güzel cümle kurmam lazım...
daha sonrada ikimizin hikayesine çocuklarımda eklenir.
yani bu kitap hiç bitmez :)
bitmesinde zaten :)
mutlulukla devam etsin ...
umarım yazabilirim bu kitabı ...
bende yazarım işte kendime yazar :)

16 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsın:)
    Adeta içimden geçenleri yazmışsın...
    Bende yazmayı çok seviyorum..Bilgi alışverişinde bulunabiliriz karşılıklı olarak..
    Birbirimize önerilerde de bulunabiliriz..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneriler her zaman yardım eder insanlara :)
      tabiiki bilgi alışverişinde bulunuruz sevgiler :)

      Sil
  2. ne güzel hayallerin..
    iyi yazmak için çok okumak ve dediğin gibi beğenilsin beğenilmesin yazmaya istikrarlı bir şekilde devam etmek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayaller güzel inşallah gerçek olurlar :)
      okuyorum canım , okuldayken kompozisyonumda iyidi ama tabii oo çok sevdiği yazarlar kadar bir dilim gelişse , akıcı olsa ...
      kısmet :)

      Sil
  3. ama ne güzel bir yazı bu. baştan sona sevdim ve hep sırıttım. yazmak ve pasta kurabiye yapmak. bence de çok sevilesi bi hayat bu. nerde satıyon pastalarını ya. du senin gibi pasta yapan arkadaşlarımız var onlarla da tanışırsın. sonra yazının sonunda ne güzel sölemişsin. taam hiç bitmesin tabeee :) bilokuma hoşgeldiin. görüşürüz zaten. gelirim ki ben de. :) bi dee baksana, dün, senin blogunda gezmiştim. o da ismini çok sevdiğim için. arwen juliette ne güzel isim. blogda yazılarını okurken, dolaşırken, aa arwen neden bloguma gelmemiş acaba diye düşümüştüm. :) ondan sonra da du nasıl olsa sona arkadaş oluruz da demiştim. valla. bak. bak işte olumlu enerji göndermişim. sen de gelmişsin işteee. öğütle gelmişsin amaaa ben de dün blogunda gezmiştim işteeee :) çekim yasasıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazımı beğendiğine çok sevindim :)
      ikisinide amatör olarak yapıyorum ama hep sevgimi katıyorum :)
      farklı bir blog açıcaktım satmak için ama henüz daha açamadım malum hastalıktan ayaklanamadım daha...
      ismimide sevdiğin için ayrıyetten teşekkürler :)))
      evrene güzel enerji göndermişssin bende geldim :)
      artık arkadaşızişte :)

      Sil
    2. hah haa kendime yazar çok güzel laf ama. evriting lidıl lidıl da çokoş laf valla bi de. :)

      Sil
    3. beğenmen beni mutlu etti :)

      Sil
  4. bak yandaki vialand yazını okumuştum dün ilk önce. açılınca gitcez demiştin o yazıda. hatta du bende sorayım diyodum. sonra sık sık gittiniz mi diye, ben de gitcem de eğlenmeye sorcektim sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bugün gidecektik ama aldığımız biletlerde elimizde patladı :)
      ayağım sakatlandı gidemedim artık sen gidersen sen anlatırsın bana :)

      Sil
    2. geçmiş olsun ya. bileti kuponla mı aldın netten. indirimli var mı :)

      Sil
    3. var var netten alıyorsun :)

      Sil
  5. İçtenliğin çok güzel :) senin bu içtenliğin, sıcak kanlılığın, samimiyetin devam ettiği sürece tüm hayallerin gerçek olur zaten :) ve sakın yazmayı bırakma, her gün yazmaya olan sevgin arttıkça artsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel temenniler için teşekkürler :)
      umut aşıladın bana :)

      Sil
  6. Sen yaz , biz okuruz ayıp ettin :)

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link