19 Haziran 2014 Perşembe

kesin nazar !

işe başladığımdan beri başıma gelmedik olay kalmadı e dostlar !
ilk girdiğimde direk zatürre oldum. zaten kaç zaman kendime gelemedim.
vücudumda iltihap olduğu ortaya çıktı. halen daha her ay iğne oluyorum ve iltihap düşmüş filan değil.
vücudumdaki iltihaba bağlı iltihaplı guatr çıktı. bunun içinde ilaç içmekteyim.
ayağımın topuğunda ve altında baş parmağımdanda büyük nasır çıktı yaktırmaya gittikki yakamadılar ve operasyonla alındı. tam nasırlarımın üstünden iğne yedim çok feciydi. ama tam 2 hafta geçti tekrar çıktı.
geçenlerdede işyerimde ki merdivenlerden düştüm. ayağım kırıldımı bilmiyorum çünkü doktor ağrın olursa röntgen çekerim dedi. rezil çatalca doktorları işte. şimdi evde ayağımda destekli bir bileklik yatıyorum. üstüne basmam yasak. tamda haftasonu vialand'e gidecektik neyse kısmet değilmiş.

artık bu kadar olay başıma gelince etrafımdakiler nazar dediler. bende maşımı alınca kesin yardım yapıcam. yoksa gidişat hiç iyi değil.

gözü kalanın gözü çıksın inşallah !!!

8 yorum:

  1. geçmiş olsun,bence burcunu oku,dört biyanda anlattılar bu ay tutulması burçların bazılarını fena etkileyecek diye:)
    geçmiş olsun,yeni ayı takip et,ve de dileklerini belirle
    sevgiler sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim...
      dur bi okuyım o zaman :)
      sevgiler :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun.. Nazara bende inanırım..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ...
      bencede nazar sevgiler :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link