4 Haziran 2014 Çarşamba

sertab erener demir demirkan konseri

29.07.2011
cuma
harbiye cemil topuzlu açık hava sahnesi

bazen geçmiş anılarımıda buraya yazmak istiyorum.
sıkmıyorum sizi dimi ?
konser biletimi bayaa meşakatli bir şekilde alabilmiştim. neyseki araya kişiler soktumda 1. gruptan bilet alabildim.
sonunda konserdeyim !
senelerce konserine gitmek istediğim sertabın konserindeydim hemde demir demirkan ile aynı sahnedelerdi. üstelik ilk defa birlikte konser verdiler. bende bu ilke tanıklık etmiştim o akşam :)
sahneye çıktılar , ikisindede billur gibi ses...
hani bazı sanatçıların kaset performanslarını beğenirsinizde canlıda hiç iyi değillerdir. bunlar kesinlikle ve tabiiki böyle değiller.
insanları nasıl eğlendireceklerini biliyorlar :)
konser içinde sürprizlerde vardı.
karşınızda model !!!






ayyy dayanamayıp bir çığlık atmışım heyecandan. o an kimse umrumda değildi sadece eğleniyordum. model daha yeni meşhur olmaya başlamış , millet o kadar tanımıyor , ben superfan olarak bütün şarkılar ezbere tabii :)
modelde müthiş bir performans sergiledi :)
derken 2.sürpriz
özge fışkın




müthiş güzel bir ses :)
sertabın senelerce vokalistliğini yaptığı için herkes tanıyor tabii. şarkılara herkes eşlik etti
bir arada akustik bölüm sürprizi vardı.

tüylerim diken diken oldu sertabın sesiyle...
ateş böceklerini söyledi gözlerim doldu...
konserin sonuna doğru son kasetlerinden tüm güzel şarkıları söylediler. herkes ayakta söylüyor hep bir ağızdan ,havada konfetiler filan uçuşuyor. tam bir şenlik :)


böyle bir konsere gittiğim için çok mutlu olmuştum halada mutluyum :):):)


4 yorum:

  1. Çok severim ikisini de. Hele birlikte "Aşk"ı söylemelerine:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayran olarak bakiyorsun birlikte hem asklarini yasayip hem soyluyorlar ask sarkisini...

      Sil
  2. aşkk,ne şarkı ama,ben de o zamanlarda eşime aşık olmuştum:)))
    yine olsa böyle konser keşke:)

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link