1 Ekim 2013 Salı

zor ama bu sefer başarıyorum galiba !!!

dün bayaa bir zor geçti. hem hareketleri yaparken çok zorlandım hemde aklımı yemeklerden uzak tutmaya çalışırken. ama geçti şükürler olsunki. bugün biraz daha iyi geçiyor sanki. yalnız dünden kalan pilates ağrılarım var azcık . bunlara takmıyorum çünkü sonuç muhteşem olucak :) inşallah:)
dediğim gibi dün pilates 1 ve pilates 2 cdlerini yaptım ebru şallının. bazı hareketlerde epey zorlandım . bir ara kadını gırtlaklayasım geldi cidden. kadın minicik zaten hop kaldırıyor bedenini !
yahu benim bedenim aynımı tam 2 katı beden kaldırırken öldüm bittim ...
yemek desen tam uyuyorum rejime.
size hep yayın yaparak söyleyeceğim rejimin nasıl gittiğini.
bana destek olun sizde tamam mı ?
:):):):):):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link