8 Ekim 2013 Salı

dayan kızım... sonuç güzel olucak

nasıl mı gidiyor ?
bence müthiş :)
bügün 9.ncu günüm ama daha şimdiden vücudumda bir şıkılaşma söz konusu !!!
selülitlerin görüntüsü azalmaya başladı , gözlerime inanamadım doğrusu.
size 21 gün kiloma hiç bakmayacağımı söylediysemde dayanamadım ne yapıyım baktım. 69.8 kiloya inmişim. yuppppiiii :):):)
şimdi amaç geri kalan o 9 kiloyu vermek.
size gün içinde neler yaptığımı anlatayım:
.sabahları 1 bardak greyfurt suyumu içiyorum kahvaltıyla birlikte. kahvaltımda 3 dilim çok ince kesilmiş tam buğday ekmeği , beyaz peynir , 1 domates , 1 salatalık , 7 adet zeytinden oluşmakta. bunları bir güzel mideye indiriyorum.
.saat 11:00 gibi 1 porsiyon meyve
.öğle yemeğinde evde ne yemek varsa ayırmadan direk mideye bazen yanında salatada oluyor.
.ikindi gibi yine 1 porsiyon meyve
.işten çıkınca direk pilatese başlıyorum
.pilates bittikten sonrada ya salata yada meyve (daha çok meyve tercih ediyorum)
hepsi bu kadar.
ama hala canım çikolata çekmiyor değil!
yılmak yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link