23 Ekim 2013 Çarşamba

benimde general mobile discoveryim var artık :)

uzun zamandan beri gözüm telefonlardaydı. istediğim telefonlar çoğunlukla pahalı geliyordu. geçenlerde sevgilim koşarak yanıma geldi ''sevgilim bir telefon buldum senin için , arkadaşım almış hem uygun hemde süper bir telefon olduğunu söylüyor'' dedi. o günün akşamı benim arkadaşım geldi yanıma ''canım bir telefon aldım çok güzel'' dedi. bir baktım aynı telefon. hemen baktım inceledim , çok hoşuma gitti. daha sonra internettende biraz araştırdım. tek hoşlanmadığım özelliği radyosu olmaması. ben asla radyosuz yapamam ama dayanamadım aldım telefonu :) artık radyo için başka çözüm bulucam :)

çok mu güzel ne :)
itiraf etmeliyim ki benim morfo kelebeğimi koymuşlar oraya kalbimi tam 12 den vurdular :)
aldığıma çok memnunum...
hızlı çalışıyor , hiç donmuyor , ince , zarif ...
vesaire vesaire :)
böyle kullanmayada korkuyorum ama hiç bir yerde kılıf bulamadım :(
internettende araştırdım 3 model arasında kaldım ama galiba asil olsun diye sanırım düz sade beyaz olanı tercih edicem !


dip not : eski telefonumu telefoncuya verdim duvar kağıdı resminde sevgilimi tanıdı , bu tanışıklık yüzünden indirim kaptım !
yenge indirimi :)
teşekkürler sevgilim :)
I LOVE YOU :*:*:*
yada
S. Ç. S.
*******************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link