25 Ekim 2013 Cuma

microminyatür aşkı :*

bir şeyi can-ı gönülden istersen olurmuş derler.
gerçekten de doğru. zaten benim başıma hep böyle şeyler gelir.
geçen gün yine böyle oldu.
sevgilimle gezmeye gittik Florya'ya. İstanbul akvaryumu gezicek vakit kalırsada başka yerlere gidecektik. akvaryum gezimiz bittikten sonra aqua florya da azcık dolaşalım dedik. bir oraya bir buraya gezip dururken yanıma bir kız geldi ve broşür bıraktı. bende her zamanki tavrımla aldım ama bakmadım. sonra sanki içimden bir ses bak dedi ! ve dayanamadım baktım. uzun bir süre ben broşüre broşür bana bakıştık. sonra tutma beni hemen broşür dağıtan kızın yanına...
sevinçten delirmek üzereydim mikrominyatür sergisinin orada olduğu duyunca...

seneler önce gülhan'ın galaksi rehberinde izleyip hayran olduğum bir sergiydi.
izlerken hatırlıyorum nasılda şaşırarak izlemiştim. anneme de ''bizde böyle şeyleri hiç sergilemezler nerde görücezki böyle şeyleri , keşke gidebilsekte görsek'' demiştim. o kadar içten istemişimki hiç ummadığım bir yerde , ummadığım bir zamanda üstelik İstanbul'da bu sergiye gitmek nasip oldu.

sevgilime izlediğim programı nasıl ballandıra ballandıra anlatıyorum bir görseniz. hele içeri girdikten sonra o heyecanlanışım , heyecanlı heyecanlı televizyonda gördüğüm minyatürlerlere mercekle bakmak !
paha biçilmezdi :)

hepsine tek tek bakarken sevgilim beni yanına çağırıp '' hayatım bunu sana hitap ediyorum '' dedi. hemen gözümü merceğe dayadım.
sevgilim benim ya...
serginin en anlamlısını seçti benim için. bir saç telinin içine gül yerleştirilmiş. hemen elinize kendi saç telinizi alın ve hayal edin :)

ben dururmuyum ?
tabiiki hayır bende hemen sevgilim için bir mikro minyatür seçtim...
kırlangıçlar :)
''yavrularına mama getiren anne ve baba kırlangıçlar'' diye de söyledim sevdiğime :*
sanatçı Mykola Syadristy 1937 de Ukrayna'da doğmuş. microminyatüre gönül vermiş.
gözle görülemeyecek ölçülerde ve her biri guinnes rekorlar kitabına girmiş super eserlere imza atmış. tabir-i caizse sanatçımız bir saç telinin ucuna imza atmış. dünyanın en küçük yazısı imiş !

gittiğim için çok şanslıyım...
ve de çoook mutluyum...
beni kırmayıp bu güzel sergiyi benimle birlikte gezen sevgilime çook teşekkürler...
sevdiğim içeri girdikten sonra gördüklerine çok şaşırdı ve acayip beğendi :)
o beğendiği için bende nasıl mutlu oldum nasıl mutlu oldum :):):)









bunlarda duvardaki resimler...
microminyatürün gücü adına :)

1 yorum:

  1. teşekkürler selda :)
    bloguma tanıdıklarım hariç ilk yorum yazan sensin bu yüzden çook mutlu oldum ::)))) artık okunmadığını düşünüyordum...
    blogunuzdanda eminim çok şeyler öğrenebilirim :)
    takipteyim...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link