29 Eylül 2013 Pazar

bu ara kafayı kilo ile bozdum :)

kasım 9'a sadece 43 gün kaldı. yani benim 21 günlük kürümü iki kez uygulamaya başlamam lazım artık. ya ne olur Allah'ım yarın uyanayım da başlıyayım güzel güzel şu rejimime. biliyorum yarın pazar rejime başlamak için kötü bir gün ama belki bana uğurlu gelir kimbilir :)
her gün muntazam bir şekilde saat 6:00da uyanıp kalkıyorum sonra alarmı kapatıp hoop yine uykuya devam.
bu küre yarın başlayıp 42 gün boyunca fire vermeden devam etmem gerekiyor.
biraz zor geçicek ama buna dayanmak zorundayım.
örneğin;
.42 gün boyunca şeker ihtiyacımı sadece meyvelerden almam gerekiyor
.sabah pilates 1 , akşam pilates 2 cdlerini uygulamam gerekiyor
.günde 2 fincan yeşilçay ve 1 fincan türk kahvesi içmem gerekiyor
umarım tüm zorluklara dayanırım :)
yarın görüşmek dileğiyle:)

2 yorum:

  1. Karatay diyetini öneririm, ben doğumdan sonraki kilolarımı bu şekilde verdim. sayfanızı takibe aldım ben de nur-ela-m.blogspot.com bloguma beklerim
    güzel yazılarda buluşuruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir bakıyım karatay diyetine teşekkürler önerin için karatayın hangi kitabını alıyım peki ?

      Sil

bunlarada bakın :)

link