4 Nisan 2014 Cuma

unutamadığım şarkılar 3 :)

sympathique

ma chambre a la forme d'une cage
odam kafes gibi
le soleil passe son bras par la fenêtre
 pencereden bi parça güneş geliyor
les chasseurs à ma porte
 kapımdaki avcılar
comme les p'tits soldats
 küçük askerler gibi
qui veulent me prendre
 beni almak isteyen
 
je ne veux pas travailler
 çalışmak istemiyorum
je ne veux pas déjeuner 
yemek yemek istemiyorum
je veux seulement l'oublier
 sadece unutmak istiyorum
et puis je fume 
sonra sigara içiyorum
 
déjà j'ai connu le parfum de l'amour 
aşkın kokusunu önceden öğrendim
un million de roses n'embaumerait pas autant
 bir milyon gül beni o kadar etkileyemezdi
maintenant une seule fleur dans mes entourages 
şimdi çevremde tek bir çiçek
me rend malade (beni hasta ediyor
 
je ne veux pas travailler
 çalışmak istemiyorum
je ne veux pas déjeuner 
yemek yemek istemiyorum
je veux seulement l'oublier
 sadece unutmak istiyorum
et puis je fume 
sonra sigara içiyorum
 
je ne suis pas fière de ça
bununla gurur duymuyorum
vie qui veut me tuer 
beni öldürmek isteyen yaşam
c'est magnifique être sympathique
 sempatik olmak pek şahane
mais je ne le connais jamais
 ama ben hiç bilmiyorum
 
je ne veux pas travailler
 çalışmak istemiyorum
je ne veux pas déjeuner 
yemek yemek istemiyorum
je veux seulement l'oublier
 sadece unutmak istiyorum
et puis je fume 
sonra sigara içiyorum
 
je ne suis pas fière de ça
vie qui veut me tuer
c'est magnifique être sympathique
mais je ne le connais jamais
 
je ne veux pas travailler
 çalışmak istemiyorum
je ne veux pas déjeuner 
yemek yemek istemiyorum
je veux seulement l'oublier
 sadece unutmak istiyorum
et puis je fume 
sonra sigara içiyorum
 
bitiyorummmmmm bu şarkıya...
senelerdir dinle dinle bitmedi sevgim :)
saatlerce peşpeşe dinleyip kafamı bir oraya bir buraya çevirerek dans edebilirim tek başıma
pink martini
şahane
fransızca şarkılar
hep bir şahane ...

2 yorum:

  1. Çok güzel bayılıyorum bu parça paylaşımlarına :))
    güzel günlerr

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link