11 Nisan 2014 Cuma

ağlamak güzeldir...

bazen sadece sarılmak yeterli...
ağlamaya başladıysam ''ağlama'' demek yerine sadece sarıl olur mu ?
ağlarken ağlamam kaçmasın geriye.
içimde kalmasın ağlamak.
bazen insan ağlarken açılır...

biliyorum göz yaşlarım sana acı veriyor.
beni o  halde ağlarken görmek istemiyorsun.
ben böyleyim işte...
ağlak...
dizi bile izlerken tutamam kendimi.
hele birde konu 'baba' , 'aile', 'ölüm' ise...

alışacaksın bu ağlak hallerime...
sarılıp bana okşayacaksın başımı, sileceksin göz yaşlarımı
bir süre sonra düzelirim korkma sadece sen beni sarmala bırakma !...

4 yorum:

  1. bazen bir duygu ortak olur yaşamına:))
    teşekkürler,
    ben paylaşacağım bunu face'de olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygulari paylasmak gerek ;)
      Tabiiki paylasabilirsin canim...

      Sil
  2. "Sana bir şey yapamam ağlamıyorsan" demiş şair...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun beni etkiledi,bugün biraz sulu zırtlağım galiba:)

      Sil

bunlarada bakın :)

link