6 Nisan 2014 Pazar

=uçurtma sevdam=

neden benimle uçurtma uçurmuyorsun ?
uçurtma sadece çocuklar için değilki...
kendini özgür hisseden herkes için...
hem eğlencelide...
eğer sana çocuklar için geliyorsa , fena mı işte çocuklaşırız biraz :)
sen söylemiyormuydun senin bu çocuk ruhuna aşığım diye , bana yeniden aşık olman için bir fırsat...
havalar düzelsin uçurtma uçurmaya gidelim ne olur ?
kırma beni lütfen !!!

bakkk
1 erkek 1 kadın da uçurtma uçurdular :) :) :)

gitmek istediğim film var ya bi küçük eylül meselesi oradada uçuruyorlar bak :) :) :)

uçurtma sevdam bu ara doruklarda yine neden mi ?
nedeni üsküdar'da bulunan uçurtma müzesi.
geçenlerde uçurtmalara bakıyordum ki bunu sık sık yaparım bu müzenin sitesini gördüm.
bayıldım yaaa tam benlik!
anladığım kadarıyla müze 2 bölümden oluşuyor. bir gezilecek yer birde isterseniz yapabileceğiniz atölyesi var.
en kısa zamanda bu müzeye gitmek istiyorum.
hemde can-ı gönülden...
belki müzede satın alınabilen uçurtmalarda vardırda istediğim kelebek uçurtmayıda alabilirim. aldımmı ne kadar mutlu olurum :)
sonra tutma beni...
derhal köyüme giderim uçurtmamla birlikte. ayy ne güzel olur :)
 
eskiden her sene uçurtma bayramları olurdu köyümde. bilmiyorum belki bir yerlerde hala kalmıştır.
kimbilir...
babam çıtaları ve gerekli malzemeleri alır dedemlere getirirdi. orada hummalı bir çalışma başlardı aralarında tut bunu , ver şunu gibi. bana beklerken zaman bir türlü geçmezdi. heyecanlı heyecanlı beklerdim bitirmelerini. sonunda bana gösterirlerdi o an yüzümdeki gülümsemeyi hatırlıyorum. dünya kadar altınımolsa bu kadar sevinmezdim herhalde...
bütün çocuklar uçurtma bayramını beklerdik. bayramın sonunda 1. , 2. , 3. ye ödül vardı ama ben işin bu kısmıylahiç ilgilenmezdim. babamda , annemde beni böyle yeiştirdiler. sağ olsunlar iyikide böyle yetiştirdiler :)
herkes yarışırdı ben keyfime bakardım. herkes dereceye giremedi diye üzülürken ben sanki 1. olmuşum gibi neşeli neşeli dönerdim evime :)
şimdi yine uçurmak istedim bak !!!
neyse hadi artık plan hazır bizede uçurtma almak düşüyor sadece :)

4 yorum:

  1. Can çok sever uçurtma yapmayı. Gerçi o kadar yükseltiyor ki sonra bir saat ipini sarıyoruz toplayabilmek için, üstelik de yerden görülmüyor.

    Uçurtma müzesini ben de cok istiyordum, hatırlattığın iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can ucurtmayi hep sevsin ;)
      Belki birgun muzede karsilasiriz

      Sil
  2. Ne güzel eski günlerimi hatırladım gayet eğlenceli olmuş:)

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link