9 Nisan 2014 Çarşamba

o bir... o bir... o bir süpermen...

o bir heman
batman
pacman
madmen
yanında durucam ben !!!
o benim süpermenim...
yalnız şimdi değil küçükkende süpermenmiş benim sevgilim :)
nasıl mı ?
anlatayım efendim...
köy evinde yaşıyorlarmış.bir gün süpermeni televizyonda izlerken aklına süpermen gibi uçmak gelmiş. zaten bütün muzurlukları yaptığı için bir üst muzurluk olan süpermencilik oynuyormuş artık.
evde koltukların üstünden atlıyormuş. sonuç olarak hep yerde imiş. hiç uçamamış.
sonunda farketmiş. süpermen hiç evde koltuktan atlamıyorki. çıkmış evin tavanına açmış süpermen gibi kolunu . şimdi hazırmış süpermen olmaya.
veee atlamış...
pat !
yine aynı son boylu boyunca yerde...

bunu bana anlattığında gülsemde aslında sonuç çok kötü olabilirdi.
Allah korumuş valla..

ah süpermenim benim ah :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link