25 Nisan 2014 Cuma

hayırlısı...

Bu ara biraz heyecanliyim...
Ondandirki yazamadim...
Hani benim hayalim olan pastane cafe olayi vardi ya , onun gibi birsey ;)
Artik yaptigim kucuk mucizeleri satmaya karar verdimmm...
Cok yakinda ikinci blogumda satista olucam tabii buradada taniticam mucizelerimi ;););)

canım arkadaşım beni böyle tanıtmıştı :)

Bir maviyi durup dururken birine benzetiyorum. Bir balığın ağzını anıyorum durup dururken. Serinliyorum.. Sonra mutfakta sevgilisine renkli pastalar hazırlayan, ona sevgisini en güzel şeklide aktaran bir kızın gözlerinden bakıyorum hayata. Öyle billur öyle umutlu.. O benim aşka inanan yanım..

sevgimi sunma şeklim :):):)










4 yorum:

  1. çok tatlısın
    hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ;)
      Desteklerinizi bekliyorum ;););)

      Sil
  2. cok beceriklisin evet bunu kesinlikle yapmalısın canımm :)
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canim ;)
      Destegini esirgeme benden ;)

      Sil

bunlarada bakın :)

link