11 Şubat 2014 Salı

yine bir kahvaltı sürprizi...

Gece uyku tutmadı beni. Kendi kendime düşünürken aklıma sevgilim düştü J
Sabahsına sürpriz kahvaltı hazırlamak geldi içimden. kalktım hemen mutfağa gittim. Krep hazırladım kıvamını bu sefer biraz koyu tuttum. Şekilli yapmak istedim çünkü. İlk baştan kalp şekli hazırladım içleri bile şekilli şekilli. Bir kalbin içinede ‘s’ ve ‘n’ harfi yaptım. Birde ‘love’ yazdım. Kalan krep hamurlarınıda yuvarlak şeklinde yapıp üzerinede zeytin ve peynirden yaptığım penguenleri oturttum.
Ay ne güzel oldularJ

Sabah kalktım sürprizimle gittim sevgilime. Cafeye oturup afiyetle yedik :)
cafenin  sahibi yanıma gelip kızım böyle hazırlayıp getiriyorsun benim eşim görmesin özenir bendende ister valla dedi. Güldük J
Sevgilim pek beğendi doğrusu J





Sevdiklerimize güzel sürprizler hazırlamak harika bir şey J

6 yorum:

bunlarada bakın :)

link