10 Şubat 2014 Pazartesi

lensime kavuştum

sonunda lens alabildim.
sonunda diyorum çünkü uzun zamandan beri lens istiyordum.
yaklaşık 7 seneden beri gözlük kullanıyorum. ( laf aramızda o iğrenç eski işyerimde bozuldu gözlerim. ) hiç zorlanmadım gözlüğe alışmakta. hani kimileri hiç alışamaz ya ben daha ilk günden alışmıştım. belkide gözlüksüz görmemin zor olduğu içindir :)
düğünlere filan giderken yada sevgilimle özel bir gecede buluşurken gözlük takmaktan nefret ediyorum. makyajım bile görünmüyor gözlükle :(
birde kışın takmaktan nefret ediyorum. dışarıda soğuk bir hava var diyelim sıcacık bir yere girdiğinde hoop gözlük camları buharlaşıyor. offf çekilmez bir durum. yağmur desen ayrı bir olay , her yer su damlacıkları oluyor gözümün önünde :)
velhasıl böyle durumlarda takmazdım gözlüğümü. düğüne gittiğimizde gözlüğümü takmadığım için önümdekini bile görmezdim. sadece kimle kalktıysam oynamaya onu görüyorum diğerleri bulanık bulanık :)
kaç kişi küstü bana öyle yanına geldik merhaba bile demedin diye , yahu görmüyorum ki :)
bende en sonunda karar verdim ve aldım.
lenstede hiç zorluk çekmedim. gözlerde yanma batma olurmuş bende hiç olmadı. aman nazar değmesin !
görmemdede hiç bozukluk yok gayet net görüyorum.
tek zorluk çektiğim yanı takarken ve çıkartırken...
resmen 10 dakika uğraşıyorum.
ne yapalım her güzelin bir kusuru vardır. en azından artık düğünlerde herkesi görebilicem :):):)

8 yorum:

  1. Ben de gözlük kullanıyorum kendimi bildim bileli hem de, ama lense cesaret edemiyorum...Gözüme kaçan kirpiği bile çıkarırken aklım çıkıyor, lens falan hayatta takıp çıkaramam ben :) ama kullanan herkes de çok rahat diyor. Sen de güle güle sağlıkla kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) bence denemelisin gayet rahat hem kirpik çıkarmaktan daha kolay emin olabilirsin :)

      Sil
  2. Güle güle kullan. Ben de özel günlerde kullan-at tipi lenslerden alıyorum. Dediğin gibi makyaj filan görünmüyor camların arkasından. İlk kez düğünümde takmıştım. Gözlüklü gelin mi olur, ben lens takcem diye. :))))
    Ama gözlerim hemen alışamaığı için,düğün boyunca Türkan Şoray gibi kırpıştırıp durdum gözlerimi. Önceden prova yapmayı akıl edememiştim de. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceden prova yapmaman kötü olmuş :)
      bende ilk takmamda öyle bile olmadı kolay alıştım.
      gözlüklü gelin fikrinden dolayı bende lense döndüm laf aramızda :)

      Sil
    2. Ha ha ha, ben de "Aaa geline bak, gözlüklü!" nidaları eşliğinde evlenmiştim:-) Herkes mi der azizim, sanırım bir benim aklıma gelmemiş çıkartmak :-)

      Sil
    3. çıkarsanda göremezdin bence :=)
      en iyisini yapmışsın :):):)

      Sil

bunlarada bakın :)

link