6 Şubat 2014 Perşembe

kıymetlimissss

28 aralık 2014
saat 03:57

oturdum odanın orta yerinde başımı tuta tuta ağlıyorum.
bir anda kendime geliyor oda oda dolaşıp arıyorum.
bulamıyorum.
sonra tekrar ağlıyorum :(
Allah'a yalvarıyorum ne olur Allah'ım bulayım !!!
derken iyice saçmalayıp batıl inançlı bir gösteriş sergileyerek arıyorum '' şeytan aldı götürdü satamadan getirdi ''.
yok yok yok
buda işe yaramadı.
çıldırarak ağlıyorum artık !!!

tüm gece tek tek ne yaptığımı düşünüyorum.
sırasıyla geziyorum odaları yine yok...
iki göz iki çeşme ağlıya ağlıya arıyorum durmadan...

sonunda buldum :):):)

bir şey olmasın diye gözüm gibi bakıyorum. bulaşık , temizlik yaparken zarar görür diye o zamanlar çıkartır güvenli bir yere koyar işim bittiği zaman hemen gider takardım. sakınan göze çöp batar misali buldum ya sonunda :)

gözüm gibi bakmaya devam ederim. sevgilim taktı bana o yüzüğü :)
kıymetlim artık o benim etimin bir parçası gibi lakin parıldayan ve gülümseyen :):):)
inşallah bir daha kaybetmem !

kıymetlimissss...

7 yorum:

  1. Filme gönderme cuk oturmuş. :))))) Biz bayanlar o kıymetlimisleri çıkarıp, bir yerlere koyuyoruz. Sonra koyduğumuz yeri hatırlayıp da, yeniden parmağa takana kadar yürek hoplamasıyla evde dört dönüyoruz. Aynı heyecanı sık sık ben de yaşıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bayılasım gelmişti valla :) bir daha yaşamam inşallah :)
      geldin hoşgeldin :)

      Sil
  2. Siz en iyisi bir daha çıkarmayın parmağınızdan :))

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç çıkarmıyorum dolayısıyla kaybolma riski de olmuyor :) Ayrıca zarar da görmüyor. Arada bir çıkarıp normal bi bezle silersen parıl parıl parlıyor :) Bilgine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgiyi verdiğin için saol arada parlatalım o zaman :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link