7 Şubat 2014 Cuma

bendeki dans merakı :)

geçenlerde tv 8' de saba tümer'e denk geldim. şu an adını hatırlayamadığım konukları dünyada salsa dalında 6. olmuşlar. ülkemizin adını bir kez daha duyurmuşlar dans aracılığıyla. sabacığım dansçıları bizler için dans ettirdi. güzellerdi ama içimi o kadar fazla içimi titretemediler belkide günlerinde değillerdi kimbilir. bana ruhsuz dans ediyorlar gibi geldi gerçi sonra yarışmada kaydedilen videoyu gösterdiler orada süperlermiş...
bende küçüklüğümden beri nasıl dansa meraklıyımdır. hatta küçükken sorulur ya büyüyünce ne olucaksın diye ben hep ''dansöz'' derdim :)
annemlerde gülerlerdi :):):)
düğünlere gittiğimizde ben illa masanın üstüne çıkıp oynardım. bir düğünde benim bu oynayışımı gören yan masadaki hiç tanımadığımız misafirler beni çağırmışlar. bende onların masasına gidip oynamışım bir güzel :) oynamam bittikten sonra benimle resim bile çektirmişler :)
halada güzel oynarım laf aramızda :)
sabanın programını izledikten sonra benim zengin cd/dvd arşivimden seneler önce aldığım 'tolga han ile dansa davet' dvdlerini uzun arama sonucu buldum.
cdleri ararken nasıl heyecanlıyım. aklımdaki görüntüydü beni bu denli heyecanlandıran. sevgilim ile ben dans ediyoruz !!!
ne güzel olur :)
cd seçenekleri şöyle :
1-tango
2-salsa
3-cha cha
keşke tamam olur dese , benim ricamı kabul etse...
öyle herkesin içinde değil kendi kendimize öğrenelim vakit geçirelim istiyorum :)
şimdi asıl soru sevgilimi dans öğrenmeye nasıl ikna edebilirim ?

4 yorum:

  1. Ben de latin dans hastasiyim. Bu yuzden bir kac sene once dans kursuna yazildim. Cha cha cha, salsa , ve rumbayi basic seviyesinde ogrendim. Hee neden basic diyeceksin. Cunku kursu birakmak zorunda kaldim . Cabalarim bosunaydi. Cunku kocami kursa yazilmaya ikna edemedim. Kursumuzda her hafta sonu latin dans partileri duzenleniyordu. Oraya gidip dans ederek bol bol pratik yapmak gerekti. Ama gidemiyordum haliyle. Kocam latin dans bilmedigi icin. Eee evli bir tip olarak partilere de gidemem haliyle :D amann ne santajlar ne blofler ne sirinlikler yaptim razi edemedim kursa yazilmaya. Ben de kizdim biraktim. Yok kocayi degil kursu biraktim :D Diyecegim sekerim simdi razi ettin ettin. :)))) latin dans bol bol pratikle ogreniliyor. Bu yuzden elinin altinda bir dans partneri sart. Ne yap et sevgilini razi et. Once duygu somurusu yap. Ise yaramazsa cadilik yap. O da ise yaramazsa benim gibi bu sevdadan vazgec. Danstan yani sevgilinden degil canim :D ama var ya harika bise latin dansi yapmak. Insani cok mutluluk veren danslar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her türlü numarayı çekiyorum ama banamısın demiyor :)
      bende bu gidişle bu sevdadan vazgeçicem :) sevgilimden değil ama hee danstan :):):)
      benimde içim mutluluk duyuyor latin müziklerini duyunca böyle kıpır kıpır... sevgilimde kıpırkıpır ama dans öğrenmek istemiyor :(
      bakalım hala sömürü çalışmalarına devam ediyorum :)

      Sil
  2. Ne yap et razı et. Sevgiliyken razı edersin. Evlenince daha zor oluyor. :)))))))

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link