17 Şubat 2014 Pazartesi

sevgililer günüm 2014

saat 07:00 den 17:00 ye kadar iş peşinde koşturdum. bu bölümü daha sonra anlatırım sizlere...
bu sene sevgililer gününü evde geçirmek istedik. eve gelir gelmez hiç dinlenmeden başladım hazırlanmaya. ilk olarak biraz kendimi süsledim :)
sevgililer güünü kurabiyesi yapmayı planlıyordum ama zamanım yoktu o yüzden kolay birşeyler yapıyım dedim. çilekli jöle hazırladım hemen içinede biraz çikolata kattım farklı bir tat olsun diye. donduktan sonrada üstünü kalpli çikolatalarla süsledim. ben bu tatlıylauğraşırken annemde yemekleri halletti saolsun. yemek hazırlıkları tamamlanınca sofrayı kurmaya başladım. masaörtüsü , tabaklar , bardaklar , kaşık ve çatalları yerleştirdim. masanın herbir tarafına 20 adet mumu sıraladım. sofranın bir tarafına benim vereceğim hediyeleri diğer tarafınada yemek ve tatlıları yerleştirdim. laptomuda getirdim içinede tango müzik cd sini koyunca...
sevgilimin tam geleceği sırada müziği açtım , mumları yaktım , ışıkları kapattım...
romantik ortam süperdi :)
sevgilim gördüğünde gözleri kamaştı ...
'' en güzel sevgililer gününhediyesiydi bu sofra bana '' dedi !!!
hediyelerimide çok beğendi . şükürler olsun :)
gece boyunca gözlerininiçi güldü sevdiceğimin :*




sıra geldi sevgilimin bana aldığı hediyelere :)
ilk olarak kendi elleriyle hazırladığı çiçeği verdi . önce yazılı kısmı almış ve özel çiçekler sipariş etmiş çiçekçiye sevdiceğim ama çiçekçi ihanet etmiş ve getirmemiş. sevdiceğimde bulabildiği çiçeklerle süslemiş o güzel yazıyı :)


ve birde saat :)
'' sevgilim yeni işe başlıyacaksın , orada telefon kullanmakta yasak. senide biliyorum saat olarak hep telefonunu kullanırsın . şimdi yapamayacağın içinde sana saat almak istedim '' dedi.
romantik düşünceli aşkım benim :*

son olarakta ev giysisi almış :)
yalnız bu olaylı bir hediye.
şöyleki...
sevgilim gelmeden önce annemde bana sevgililer günü hediyesi almış. sevgilimde görsün diye ortaya bıraktım. annemin aldığı hediyeyi o kadar çok beğendim ki anneme ziyan etmeyeyim çeyizime kaldırayım dedim. annemde aldım o kadar bence giy deyince tamam dedim. neyse uzatmayayım. sevgilim tam oson hediyesini verirken annemin aldığı hediyeyi gördü ve '' ya anne aklımada geldi he. sendemi aldın '' deyince her şey anlaşıldı :)
evet evet doğru anladınız.
ikiside bana aynı hediyeyi almışlar :)
o kadar çok güldük ki bu olaya :)
böylece birisini giyeceğim birisini çeyizime kaldıracağım. betty boop u görünce dayanamayıp almışlar bana :)

gelelim yine romantik ortamamıza !
gece boyunca kah tangomüziğiyle dans ettik , kah yemeğimizi tatlımızı yedik , kah muhabbet ettik...
sonuçta çok mutluyduk :)
sevgililer gününmüz kutlu olsun...
:*:*:*

6 yorum:

  1. mutluluğunuz çoğalsın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) herkesin sevgisi çoğalsın :) herkes sevmeyi öğrensin :)
      sevgiler...

      Sil
  2. Birlikte nice kutlamalar yapın:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin :) sevgiyle ve saygıyla inşallah :)

      Sil
  3. Ne mutlu sana, hep mutlu kal. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep mutlu olalım :)
      dileklerimiz kabul olsun :)

      Sil

bunlarada bakın :)

link