7 Şubat 2014 Cuma

dans konusunda bir anı :)

teminki yazımı okuyordumda aklıma bir anım geldi. sizinle paylaşmak istedim.
bu dans cdlerimi aldığımda lise yıllarındaydım ve acayip şekilde öğrenmek istiyorum.
sorun şu ki kiminle ?
bir kız arkadaşımı ikna ettim sonunda. her buluştuğumuzda takıyoruz cdleri öğrenmeye başlıyoruz cha cha dansını. ben kadın figürlerini , kız arkadaşımda erkek figürlerini öğreniyoruz. çok iğrenç bir durum kızkıza dans ediyoruz , sanki ilkokula gidiyormuş gibi. ama ne yapalım bir sevgilimiz yoktuki. zavallım her mola verdiğimizde bu sefer ben kadın olucam diyor ben hayır olmaz karıştırırız diyorum. arkadaşımda kabul ediyor mecburen. bu böyle gitti biz sıkılana kadar.
sonuç mu ?
ben kız hareketlerini biliyorum , zavallı arkadaşım ise erkek hareketlerini :)
yaşasın cha cha :):):)

2 yorum:

  1. Cha cha cha en sevdigim dans. Salsa kadar hizli degil ve adimlari daha estetik. Yalniz birlikte cha cha cha yapan iki kiz da cok komik ama. :)))) Sen de ben gibi imkansizliktan bu yolu bulmusun. Ahh varlik icinde yokluk cekiyoruz sekerim. :D Elalem sevgilisi ya da kocasiyla dans yarismalarina katilir bizde de istek ve yetenek var ama dans edemeyiz. Hufffff :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tamamen imkansızlıktan :)
      varlık içinde yokluktan eee ne yapıcan mecburrrr :))))

      Sil

bunlarada bakın :)

link