11 Şubat 2014 Salı

sevgililer günü heyecanı sardı dört bir yanımı :)


Günler öncesinden sarıyor beni  özel günlerin heyecanı :)
Böyle özel günlerin ilişkilere heyecan ve güzellik kattığını düşünüyorum.
Kimileri diyor para harcamak için yapılan bir şey. Evet buna bende katılıyorum. Tamamen tüketim için yapılmış, tüketime dayalı birgün.
farklı bir gözden bakıldığında sevdiğinize hediye almak için süper bir fırsat :)
İlla öyle faiş fiyata bir şey alma zorunluluğuda yokki.
Elinde bir küçük hediyeyle sevdiğine gitsen onun yüzündeki mutluluk senide mutlu etmezmi ?

Sevgililer  günü saçmada gelse , Amerikan emparyelizmide olsa kutlanmaya değer.

En azından ben böyle düşündüğüm için hazırlıklara başladımbile :)
Sevgilimi mutlu görmek için çok uğraştım. Umarım hediyelerimi beğenir J

Kırmızı kalpler kestim ve üstüne 100 dile ‘’ seni seviyorum ‘’ yazdım.

İnternette görmüştüm satılıyordu baktım yapılabilecek bir şey bende yaptım. Hem emek vermek hediyenin değerini artırır dimi J

Birde üstünde çok uğraştığım bir hediye var. İlerde evimize asarız diye planladım. Marangozdan tahta aldım üstüne çivilerle isimlerimizi yazdım ve bu çivilerin arasından ip geçirdim. Tabii bunu yapmak buraya yazmak kadar kolay olmadı J
Üstelik çivileri yamuk yumuk çaktım maalesef J


Umarım uğraştığıma değer !

Beğenir !!!

Gözlerindeki mutluluğu görsem bu bana yeter !!!

4 yorum:

  1. El emeği, göz nuru aşkla yapılmış bu hediyeyi mutlaka beğenecektir eminim. Ellerine sağlık çok anlamlı bir hediye olmuş. Şimdiden Sevgililer Günü nü kutlarım. Aşk dolu günlerimiz olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde sevgililer günün kutlu olsun :)
      hepimizin aşk dolu sevgi dolu günlerimiz olsun :)

      Sil
  2. hep mutlu ve huzurlu olun.
    çok beğendim nevracığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim :)
      teşekkürler ...
      huzur en önemlisi gerçekten ...

      Sil

bunlarada bakın :)

link