30 Aralık 2013 Pazartesi

14.12.2013 sözlendim...

hemen o güne dönelim...
sabah kalktım mis gibi banyomu yaptım. mis gibi kokular sürdüm. ama sonra kömür almam gerekti. yaa evet... kömürleri aldım her tarafım kapkara oldu. o yetmedi üst komşulardan sandalye taşıdım. lök gibi ter oldum :)
vee...
tekrar mis gibi banyo yaptım , mis gibi kokular sürdüm. bir güzel yemeğimi yedim. yemeğim bittikten sonra makyajımı yapmaya başladım , fazla abartılı olsun istemedim. yüz makyajımı tamamladıktan sonra göz makyajıma geçtim. hafif pırıltılı beyaz farı tüm göz kapağıma sürdüm , ardından siyah far ile hafiften gölgelendirme yaptım. eyelinerımı çektim vee benim mucize kirpiklerimi taktım. onlarsız ben neymişim :) makyajımı gelip giden elekrtiklerle kah karanlıkta , kah aydınlıkta tamamladım. eliktrikler geldiğinde koştur koştur kuaföre. kuaförüme sözümün olacağını ona uygun bir saç yapmasını istedim. yaptığı saçı ilk baktığımda beğenmesemde sonradan gözüm alıştı. sanki biraz fazla olgun saçı yapmıştı . neyse sonuçta öyle veya böyle güzel olmuştum . eve geldiğimde kıyafetimi giyme vaktim gelmişti. yiğenim vardı evde beni giydirdi sağolsun. önü açık ayakkabım olduğu için ayakkabıyı giydikten sonra açıkta kalan 3 parmağıma oje sürdü zar zor :)
işte artık herşey tamam. beklemeye başladık ya nasıl stres oldum...
derken bir zil !
ben tir tir titriyorum...
ilk önce kayınvalidem sonra kayınpederim girdi içeriye.
ve kapıda aşkım göründü , elinde bembeyaz çiçeklerle :)
gözleri beni arıyor...
tam yanıma geldiğinde şöyle söyledi ''  arwen nerede ? ''
ben gülerken buradayım ya dedim. o da güldü kendi haline beni bile tanımadı heyecandan :)
aşkım benim ya :)
herkes yerleşti yerine sevgilim kurbanlık koyun gibi bir köşede , elleri dizlerinde...
sıra geldi meşhur tuzlu kahveye...
getirdim bol tuzlu kahveyi. yudum yudum içmeye başladı sevgilim. bir ufak yudum tuzlu kahve , yaklaşık yarım bardak su :)
yiğenim dayanamamış sevdiceğimin haline önünden almış bardağı. kahveler bittikten sonra isteme faslına geçildi.
Allah'ın emri Peygamberin kavliyle beni sevdiceğime eş olarak istediler.
oley oley oley verdiler beni :)
sevdiceğimde beni o güzel mi güzel yüzüğü taktı parmağıma :)
alkış kıyamet...
mutlu musmutlu yüzler...

sonrası mı ?
sonrası
fotoğraf çekildik bol bol...

hee birde damat kurabiyesi verildi onlara. leziz kurabiyeler yapıp verdim :)
sevdiceğimin yiğenide bana süpriz yapmış gelin kurabiyesi yaptırmış çok güzeldi :)

2 yorum:

  1. mesut,mutlu muutttluuu çookkk yıllarınız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım saolasın :):):)

      Sil

bunlarada bakın :)

link