30 Aralık 2013 Pazartesi

evlilik teklifi dediğin :)

12 aralık 2013
21:34
hayatımda duyduğum ve gördüğüm en güzel evlenme teklifiydi.
ikimizde klasik olmayı pek sevmediğimiz için öğle yemeğe gidip evlenme teklifi etmedi.
aslında kafasında başka plan olmasına rağmen benim ısrarlarıma dayanamayıp bugün yaptı teklifi
sevdiceğim benim :*
saat 21:34 ' te bir telefon geldi sevgilimden '' hayatım balkondan bir baksana '' dedi. koştura koştura gittim bir baktım elinde bir meşale !
''hayatım yanıma gel , sen yanıma gelene kadar bu meşale hiç sönmeyecek '' dedi.
hemen yanına gittim. bizim ara yola gelmiş o sırada arkadaşıyla birlikte , meşalelerin hepsini yakmışlar.
sis ve alevlerin içinde sevdiceğim...
diz çökmüş...
elinde kadife kırmızı kutunun içinde pırıl pırıl parlayan bir yüzük...

'' bu meşale birazdan sönecek ama sana olan aşkım ve sevgim hiç sönmeyecek . bir ömür boyu , sonsuza dek sürecek. bazen küçük bir an için ömür verilir benim için o an şimdi geldi. hayatımın en önemli , en değerli insanına Allah ' ı ma şükürler olsun ki şimdi evlenme teklifi ediyorum. benimle evlenirmisin... seni çok seviyorum... ''
hayatımın en önemli sözlerini dinledim tam cevap verecektim ki meşale dumanından boğuldum :)
sevgilimi orada diz çöker halde bıraktıp çıktım :)
tabiiki sevgilimde benim arkamdan :)
tam 2:30 saat kendime gelemedim öksüre öksüre bir hal oldum.
biliyorum biliyorum bu romantik anın içine ettim !
ama inanın oradan o an gitmeseydim kesin hastaneliktim...
o an kaçarak sevgilimi biraz üzsemde kendime geldikten sonra '' evet sevgilim evlenirim '' dedim :)
şu an bu yazıyı yazarken bile heyecandan titriyorum :)
çok güzel bir '' an '' yaşattı sevgilim bana :)

böyle bir evlenme teklifini bütün mahalleye ' ne oluyor burada ' dedirterek yapmak yürek ister. sen benim yürekli sevgilimsin...

sevgilime ;
- meden cesaretinden dolayı seni tebrik ediyorum
- bu güzel anı bana yaşattığından dolayı teşekkür ediyorum
- böyle güzel günleri seninle yaşattığı için Allah ' a şükranlarımı sunuyorum
- bana karşı hep romantik olduğun için
- bana aldığın hediyeler için
- benimle eğlendiğin için
- benimle çocuklaştığın için
- benimle güldüğün için
- beni güldürdüğün için
- bana güzel anlar yaşattığın için
- benim hayatımın en güzel günlerini verdiğin için
- benim bütün davranışlarıma katlandığın için
- beni hayatının tam ortasına yerleştirdiğin için
- bana süprizler yaptığın için
- benimle bütün duygularını paylaştığın için
- benimle arkadaş olduğun için
- benimle dost olduğun için
- bana saygı duyduğun için
- bana aşık olduğun için
- beni sevdiğin için
- beni hayatının kadını yaptığın için
sonsuz teşekkürler...

kimdin
neydin
bilmem
ve
bir gün geldin aniden
sevdim
düşünmeden
ama birşeyden eminim halen
ben aşkı yalnız sana yakıştığı için sevdim
bana da yaşattığın için sevgilim
çok teşekkür ederim...

senin yanın en aydınlık beyaz benim için
teşekkür ederim böyle baktığın için :*:*:*

( keşke bir video olsaydı ne güzel olurdu romantik sevgilimin romantik anları ya da daha çok resim elimde sadece bu iki resim var )

3 yorum:

bunlarada bakın :)

link