21 Ocak 2014 Salı

istanbul akvaryum gezisi

hani bayramda microminyatür sergisini gezdiğimizi yazmıştım ya birde o gün balıklara gittik.
ben turkuazoo derken sevgilim akvaryuma gidelim diye tutturdu. neticede ben oda balık bu da balık dedim Florya'daki istanbul akvaryuma gittik.
balıkları teker teker gezdik.bir ara karetta karetta olan bölüme gittiğimizde ben kendimden geçtim. ayy yerim ben seni...
nasılda sevimli sevimli yüzüyor...
yine balıklara devam...







bir ara sevgilim artık çıldırdı sıkıntıdan :) canımın karnı acıkmış birde üstüne acayip bir kalabalık olunca patlamak üzereydi. hakkatten ama bizde bulabula o günümü bulduk yani. heryer insan kaynıyor , çocuklarda var tabii avaz avaz çığlıklar atıp bacaklarımıza dolanıyorlar filan...
benim en korktuğum hayvandır köpek balığı bu bölüme geldiğimizde tahmin ettiğim kadar korkmadım. pek ürkütücü gelmedi gözüme. herhalde sevgilim yanımda diye :)



son bölüm olan yağmur ormanlarına girdik.
bayıldım buraya...
harika yapmışlar...
sevgili huysuz sevgilim benim ise burasını fazla nemli buldu :)
ben nemli lafını duyunca kahkayı patlattım :):):)
nasıl bunalmış benim sevgilim. son bölüm diye moral verdim ona :)





zehirli kurbağalar
tarantulalar
şelaleler
süper ya süper...

gezimiz biter bitmez doğru yemeğe :)
sevgilimin karnı doydu yüzü güldü :)
aaa sahi akvaryumun hediye yerinden kitapayrıcı aldı bana sevgilim :)
nasıl güzeller dimi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link