10 Aralık 2013 Salı

yaydır o yay :):):)

yay ve koç

iki ateş elementinin beraberliğinden parlak kıvılcımlar çıkacaktır. bu çok iyi bir ilişkinin başlangıcı olabilir. ikinizde ateş burcu olduğunuz için aynı temel özelliklere sahipsiniz ve birbirinizi nasıl mutlu edeceğinizi biliyorsunuz. ikinizde macera,tutku ve heyecan peşindesiniz. hayatın sıkıcı olmaması gerektiğine inanırsınız. siz yay burcu , heyecanlı , egzotik yerlere seyahatler ve lisansüstü öğretim yapmak istersiniz. koç burcu ise yeni iş yatırımları yapmak ister. sıradan bir hayat ikinizide sıkar. ikinizde hayat dolu , iyimser ve heveslisiniz. hayat felsefenizi paylaştığınız canlı sohbetleriniz olur. iş hayatından ve akademik çevreden güçlü ve başarılı arkadaşlarınızla sosyal hayatınız çok eğlenceli olacaktır.Yatakta da heyecanlı ve heveslisiniz. İkinizde çabuk sıkıldığınız için yaratıcı olmak zorundasınız.İkinizinde en büyük korkusu ciddi bir ilişki yada evlilikte özgürlüğünüzü ve bireyselliğinizi kaybetmektir. Evlilik konusunda yavaş davranırsınız. Birbirinize düşünmek ve evlilik fikrine alışmak için zaman tanırsınız.Bu harika bir ilişkidir. Koç burcu sizi iyi anlar.

koç ve yay

Maceraya bayilirsiniz, Yay ile birbirinizi bulmaniza sasirmamali. Artik birlikte Afrika’da safariye mi çikarsiniz, ortak bir konuda birlikte ders mi alirsiniz, ne yaparsaniz bu iliski çok eglenceli olacaktir.Ikinizde ateş elementleri oldugunuz için tükenmek bilmeyen fikirleriniz var ve etrafinizdaki dünyayi merak edip durursunuz. Her açidan çok uyumlusunuz.En sonunda kendiniz gibi idealist birine kavustunuz. Atesli fikir alisverislerinizle beraberliginiz renkli olacaktir. Yay’la birlikte dünyayi iyilestirmek üzere ortak bir amaç için çalisabilir ya da sifirdan bir ise baslayip onu devlestirebilirsiniz ama ikinizde pratik sayilmazsiniz.Dogum haritalarinizda toprak burçlarindan biri yani Basak, Oglak, yada Boga varsa çok daha fazla basarili olabilirsiniz.Yay sizden daha esnek ve uyumludur. Siz ise uzlasmayi beceremezsiniz. Aranizda bir anlasmazlik oldugunda genelde Yay alttan alacaktir vede bunu fazla dert etmeyecektir. Gene de çok ileri giderseniz açiksözlülügü ile sizi aninda kendinize getirecektir. Iliskinizin basarili olma sebeplerinden biri de budur.Aranizdaki iletisim hizli, güçlü ve sevgi doludur. Yay ile birbirinize kinlenmezsiniz ve her zaman açiksinizdir. Ikinizde spor yapmaktan ve limitlerinizi zorlamaktan zevk alirsiniz. Egzersiz seks öncesi iyi bir baslangiç olacaktir. Ikinizde hareket ettikçe daha enerjik olursunuz.Yay ile anlik sürprizlerden hoslanirsiniz. Planladiginizi bekleyemeyecek kadar sabirsizsinizdir. Seks hayatiniz onunla her zaman heyecanli olacaktır.Yay bekarlar burcu olarak bilinir ve zor baglanir. Evlilik fikrine alissa bile bu zaman alacaktir. Yay ile birlikte iseniz iliskinizin dogal olarak evlilige gidecegini zannetmeyin. Aslinda siz de özgürlügünüzü kaybetmek istediginizden emin degilsinizdir.  Yay’in iyimser ve heyecanli yapisina hayran olacaksiniz. O da sizin sinir tanimayan yaklasiminiza bayilacaktir. Birlikte hayata dört elle sarilabilirsiniz. Yay sizin için yaratilmis diyebiliriz.
burçlara inanıyorum ama o günlük yapılan yorumlara filan değil . günlük yorumlar bana hep saçma geliyor. böyle yaşayan insanlar var birde onları görünce iyice şaşıyorum sabah ilk olarak bir gazete alıyorlar ve yorumlara bakıp gününü ona göre düzenliyorlar. hayret bir şey ya :o
neyse biz konumuza dönelim...
geçenlerde aklıma geldi biz gayet uyumlu bir çiftiz birde burçlarımıza bakıyım dedim. internetin başına geçip en sevdiğim astrolog olan Rezzan kiraz a baktım ve üstteki yorumları gördüm , okudum. sevgiliminde okuması için yazıcıdan çıkarttırdım . akabinde de hemen okutturdum . gerçekten bu kadar olur , mükemmel bir şekilde sanki bizi anlatmış dedik :)
daha sonra bunu burada paylaşmak istedim ve birden aklıma bir erkek bir kadın dizisinin 93.bölümündeki bir yay bir koç skeci aklıma geldi. hemen izledim tekrar :) gülme krizlerine girdim :)
hani her hikayeden her filimden kendine benzeyen bir şey bulursun ya o bölümde ben tamamen kendimi izledim :)
daha çok zevk aldım o bölümü izlerken pardon pardon kendimi izlerken :)
sizinde izlemeniz için paylaştım...
hele o ''yaydır o yaydır'' bölümünü her izlediğimde kahkahalara boğuluyorum :):):)
tam benim gibi :)
iyi izlemeler :)
beni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link