9 Aralık 2013 Pazartesi

işte kötü günler bitti :)

bana sevdiklerim yetiyor...
iyiki onlar var hayatımda...
sizleri çok seviyorum...
ben ne zaman sizlere yazı yazamıyorum ?
evet tahmin ettiğiniz üzere iş ile aram bozulduğunda !!!
bu sefer tamamen ilişkim bitti eczane ile...
2 hafta çok kötü zamanlar geçirdim ama şu an iyiyim. size bütün ayrıntılarıyla anlatmak isterdim ama kötü şeylerle canınızı sıkmak istemem. size kısaca özetlemeye çalışayım...
sabah işe gittiğimde yanımda çalışan varlık benim hal ve hareketlerime dikkat etmemi söyledi ,  keşke annemin adıyla anılsaymışım ama eczanedeki çalışan kız diye anılıyormuşum , sevgilimle bizi uygunsuz halde yakaladıklarını ve müşterilerin gelip anlattıklarını söyledi , sonra ben bunlara karşılık verince iyice sinirlenip bana gerizekalı diye bağırdı , ağıza alınmayacak hakaretler etti...
ertesi gün annemle gittik eczaneye patronlarıma anlatmak için , patronlarım o varlığın yanında olup annemede banada söylendiler...
neyse bu kadarı bile beni sinirlendirmeye yetiyor...
işten ayrıldıktan 3 gün sonra eve ihtarname geldi işe gitmiyormuşum diye , hemen avukata koştum bu ne demek diye . avukatın bana söylediği tamamen kendi ''popo'' (çok affedersiniz) korkusundanmış çünkü dava açarsam %99 ben kazanırmışım. en az 80.000 TL alacağım varmış.
ben dava açmaya çok niyetlendim , madem bana hakketmediğim hakaretler ediyorsunuz, madem ben kötüyüm alın işte ben böyle kötüyüm demek istedim ama annem onlardan gelecek 1TL bile istemiyorum onlardan gelecek para ALLAH' tan gelsin dedi ve parayı onlara hibe ettik anlayacağınız...
insanlar ne kadar kötü...
sen orada sevgiline gülüyorsun olay kulaktan kulağa başka bir şeye dönüşüyor...
ve en kötüsüde ne biliyormusunuz?
bu dedikodulara en yakınlarım dediklerininde inanması...
bizim kızımız yapmaz diyenlerde vardı sağolsunlar onlarla , annemle ve sevgilimle birlikte atlattım kötü günleri...
beni seven herkese teşekkürler...

2 yorum:

bunlarada bakın :)

link