21 Aralık 2013 Cumartesi

dinolar girmiş bostana :)

dandini dandini dasdana
dinolar girmiş bostana
kov bostancı dinoyu ...

uykum gelmişti bir gece sevgilimle telefonda konuşurken. sevgilimde bana bu ninniyi söyledi .
sizce bu ninniden sonra ben uyuyabilirmiyim ?
tabiiki hayır :)
gülme krizlerindeydim :):):)
dinolarmı girmiş bostana :):):)
koptum ya :)
benim sevgilim böyledir işte...
aşkım benim...
en uykulu , en mutsuz , en umutsuz anda bile seni güldürebilir...
gerçi sevgilim yanımdayken ben asla mutsuz , umutsuz olmam olamam :)

şimdi ne zaman yeğenlerimi uyutmaya kalksam hep bu ninniyi söylüyorum ve her defasındada o bostana hep Dinolar giriyor :):):)

3 yorum:

  1. hehhee cok guldum :)))) super dinolar girmis bostana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk duyduğumda bende çook gülmüştüm :)

      Sil
  2. Buz devri repliği cok güzel ya :D

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link