5 Temmuz 2013 Cuma

annem ve köpekler :)

annem bundan 6 sene önce bunalıma girdi. doktora gittiğimizde buna kansızlığın sebep olduğu ortaya çıktı. fakat hiç uyuyamıyordu ne gece ne gündüz :(
biraz üzücü bir durum ama annemin bir hareketi beni yıktı geçirdi :):):)

anneannemlerin balkonundayız. annem ben ve anneannem. gece saat 02:00 annem uyuyamıyor diye muhabbetteyiz bizde. derken tam muhabbetin en koyu anında annem bizlere bakarak 2 adet köpekten bahsetti. isimlerini , cinslerini söyledi . sonra ben alıcıymışım gibi sordum fiyatını filan. benimle satıcı alıcı muhabbeti kurdu yaklaşık 5 dakika konuştuk bir tanesi golden cinsiydi benim en sevdiğimden fiyatta da anlaştık tam ben köpekleri alıyordum ki annem uyandı :) olanların hiçbirisini hatırlamıyordu :)
anneannemle gülme krizine yakalandık resmen :):):)
olanları anneme anlatınca o da güldü :):):)


neyse ki 1 ay sonra annem düzeldi.
ama bu hatıramız hep hafızalarda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link