11 Temmuz 2013 Perşembe

rejim :) oruç :) spor :)

ramazan geldi ! hoş geldi !
ramazan ile birlikte doğal yollardan sıkı bir rejime girdim. iftarı yaparken gram yemek yiyemiyorum sıcaklardanmıdır yoksa açlığa alışmışlıktanmı bilemicem :)
güzel oldu :)
iftar vakti geliyor çoz az bir yemek yiyiyorum , bir kase çorba ve bir kase komposto içiyorum.
2-3 saat geçince bir avuç dolusu meyve yiyebiliyorum.
birde sahurda bir kase çorba içiyorum az birazda kahvaltılık yiyiyorum.
tüm gün boyunca yediğim bundan ibaret.
birde bunlar yetmezmiş gibi internette okuduğum bir yazı yüzünden iftara bir buçuk saat kala yürüyüşe gidiyorum. 5 km yol yürüyorum. yani ramazan ile birlikte sporada başlamış oldum. umarım sonuna kadar kötü olmadan dayanabilirim ve ramazandan sonrada spor devam eder :)
şu anlık herşey yolunda :)
kaç kilo vericeğimi merakla bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link