9 Temmuz 2013 Salı

balon...


balonlar...
biraz çocukça olabilir , yinede sevgi gösterisi olduğuna inanırım...
hani öyle kızlardan bahsetmiyorum '' aşkım bana balon alsaaanaaa '' diyen kızların ellerine yakıştıramıyorum nedense. ellerinde bir balon, tiki canlar tarzı giyim, sevgilisine pardon aşkısılarına şımarık çocuk biçiminde konuşup davrananlar. kızlar sizin elinizde o balon emenet gibi kalıyor!
halbuki balon çocukluğun simgesi...
doğal olarak saflığın simgesi...
saf sevginin simgesi...
sen istediğinde değil , sevgilin sana aldığında balonlar eline yakışır...
yada balonlarla bir yeri süsleyip seni çağırdığında...
böyle bir sürpriz yapmıştı aşkım bana...
balonlarla süslemişti...
bir tane balonun içinde disko topu gibi parlayan ışıklı top vardı.
bir tane kalpli bir balon vardı üstünde seni seviyorum yazan...
küçük mumlarla geçeceğim yerleri belirtmişti...
sonundada bir yemek masası vardı beni bakleyen...
çok hoşuma gitmişti !
süper bir gündü...
balonlarla yapılmış herşey hoşuma gider.
balonlarında uçmaya meyilli oluşundandır bu sevişim belkide :)
birsürü balon alıp göğe doğru salmak isterim Audrey Hepburn gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link