16 Temmuz 2013 Salı

MASAL BU YA..............OLDU YA !!! :*:*:*

senin gülüşüne aşık olmuştum
biliyormusun?
ne yakışıklılığın...
ne karizman...
sadece küçük bir gülümseme...
aklım başımdan gitmişti işte o an ,
sen bana gülümsediğinde...

arkadaşlarınla oturduğunuzda sohbetler koyu oluyordu. kahkahalarınız hiç bitmiyordu.
en güzel sen gülüyordun...
benimki de laf !
senden başka kimseyi görmüyordumki...
gözlerim hep sizin taraftaydı senin neşe dolu gülümsemeni görmek için...

bir gün yiğenin gelmişti sizin dükkana. ben karşıdan yine kesiyordum seni...
yiğenini kucağına aldın , onunla ilgilendin , oynadın , eğlensin diye suratınla acayip şekiller yaptın :)
öyle sevimli duruyordunuz ki karşıdan !!!
çok etkilenmiştim...
belki iyi bir baba olacağın düşüncesi ,
belkide çocukları seven kişiliğin etkiledi beni...

beni ziyarete arkadaşım geldiğinde sizin tarafa baka baka konuşuyordum onunla. en sonunda merak etti ve nereye baktığımı sordu.
söyledim ona senden hoşlandığımı ve ekledim  ''bu çocukla aramızda birşey olucak hissediyorum'' demiştim.
belki biraz saçma gelebilir ama hissettim işte...
hemde güçlü bir biçimde :)

senin davranışlarını kestiremiyordum bir türlü. birgün benden kesin hoşlanıyor diyordum.öteki gün bana selam bile vermiyordun kesin benim hüsnü kuruntum hoşlanmıyor bile diyordum.
taaki erguvan şenlikleri başlayana kadar. geçen sene şenlikler benim için bahaneydi gözlerim hep seni arıyordu...
geldi mi ?
başka kızamı bakıyor yoksa ?
neden benimle konuşmuyor ?
derken rafet el roman ın konserine gittik. ben ailemle sen arkadaşlarınla. konser bittikten sonra seni görmek amaçlı ufak kuzenimi gezdirmeye çıktım ve nihayet seni gördüm :) sen çay içmeye davet ettin. o an nasıl heyecanladım anlatamam. kalbim yerinde değildi ağzımdan çıkacakmış gibiydi...
ben deli gibi titreyerek konuşuyordum...
sen sakin yüzünde güzel bir gülümsemeyle...
lafı bir sonraki günkü konsere getirdim ve benim nöbetçi olduğumu , geç vakitte çıkacağımı söyledim. direk sana değilde arkadaşlarınla birlikte oturduğun için ''ben sizi görüyorum hep beraber dolaşıyorsunuz , sizde işten geç çıkıyorsunuz sizin içinde sorun olmazsa yarın benide eczaneden alırmısınız sizinle geliyim '' dedim.
(bunu nasıl dedim inan şu an hala düşünüyorum. ama iyikide demişim)
sen hemen atıldın ben seni alırım diye. çok mutlu olmuştum :)
bütün gece evde ağzım kulaklarımda dolaştım , uyku girmedi gözüme...
veeeee
nihayet beklenen gün geldi.
sen beni işyerim aldın , başbaşa yürüdük...
konser bahaneydi , sohbet şahane :)
o gün seninle arkadaştık...
bir sonraki gün sevgili :*
sen girdin hayatıma...
hikayemiz başladı...

tam 1 yıl oldu :)
nice senelere ...

2 yorum:

  1. YÜZÜNÜN BÖYLE GÜLDÜĞÜNÜ GÖRMEK HATTA GÖZÜNÜN İÇİNİN BÖYLE PARLADIĞINI GÖRMEK GERCEKTEN ÇOK GÜZEL... SENİ BÖYLESİNE MUTLU EDEN SEVGİLİYE BENDEN DE TEŞEKKÜRLER... DAHA NİCE YILLARIN KUTLANDIGINI DUYARIZ İNŞLLH ... HEP MUTLU OL ...

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link