19 Eylül 2013 Perşembe

kış gelmeden hastamı olunur yaaa

oooooooooo...
daha kış başlamadan hastacık oldum bile :(
boğazlar şiş , ateş , sıtmalanma...
vücut kırgınlığı almış başını gidiyor !
ayyy hiç halim yok valla.
kafam hep bir yastık arayışında .
yaşlı tombul teyzeler eczaneye ilaç almaya geliyorlar ben ise onların göbişlerini kocaman bir yastık olarak görüyorum :) ooohhh ne güzel uyunur o göbişlerde eve gideyim de anneciğimin göbişinde uyuyayım bari :)

hep uyku modundayım aldığım ilaçlarında etkisi tabi, kolumu bile zar zor kaldırıyorum.
üstüneüstük birde donuyorum. millet cayır cayır yanıyor klimalar filan o biçim çalışıyor ben utanmasam kazak giyip dolaşıcam o derece .
bitsin !
çabuk bitsin !
bu hastalık pazar günü gezmeye gidicem yahuu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link