20 Eylül 2013 Cuma

sesim süper :) birde yemekler olmasa :(

laranjitli ve faranjitli bir sesim var şu an :)
hastayken sadece sesimi seviyorum.
biraz manyak diyebilirsiniz benim için ama ne yapayım seviyorum :)
normalde benim sesim bayaa bir incedir hani sanki birisini gırtlaklıyormuşum gibi , avaz avaz bağırıyormuşum gibi çıkar ama hastayken öylemi. daha kadınımsı çıkıyor sesim :)
her hasta olduğumda sesim böyle değişince boğazımı yormayacak şekilde arada şarkı bile söylerim :)
tamam hastayım !
bari biraz kilo verseydim :(
bazılarını görüyorum hasta oluyorlar anam yemeden içmeden kesiliyorlar.
bende yine tık yok valla hatta iyileşeyim diye daha fazla yemek yiyiyorum. vitaminler gani gani maaşallah :) kilo vermiyorumda almıyım bari dimi .
tamda spora başlıyacaktım yaa nerden çıktı bu hastalık şimdi. ben bile inanmıyorum düzenli spor yapıcağıma. benim suçum yok tamamen genetik. türklerin genlerinde spora uzak bir yapı var bence. doktorlar spor yapın dedikçe sanki yapılması en zor şeyi söylemişler gibi yakınıyoruz. ufff nasıl çıkıcam yürüyüşe. oooo kalk sabahın köründe , giyin , top sahasına git , yürü , yorul , duş al , işe git ... tamamen üşengeçlik!
halbuki çıkmaya başlayıp devam ettikçe daha zinde hissediyorsun kendini çünkü bütün toksinleri atmış oluyorsun vüzudundan . bunu bildiğim halde sporu devamlılık haline getiremedim bir türlü maalesef . umarım bunu birgün başarırım !
ama bu sıra hem kilo vermek hem de vücudumu sıkılaştırmak için spora gitmem lazım . tabii birde rejim yapmam lazım . Allah'tan arada yakınların düğünleri filan oluyorda kıyafet için zayıflayasım geliyor. gaza geliyorum resmen düğün olunca işin içinde :)
son gün kasımın 9'u bakalım bu zamana kadar kaç kilo vericem.
ama önce bir iyileşiyim dimi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link